Negativ test!

eudaimonia

Glad i forumet
Hadde aldri trodd jeg skulle bli så opptatt av å få negativ graviditetstest! Men nå har det altså skjedd og jeg er så spent på ukene framover! :)

Så da er det bare krysse fingrene og håpe at kroppen er på plass og klar for nye eventyr snart :Heartred
 
Hadde aldri trodd jeg skulle bli så opptatt av å få negativ graviditetstest! Men nå har det altså skjedd og jeg er så spent på ukene framover! :)

Så da er det bare krysse fingrene og håpe at kroppen er på plass og klar for nye eventyr snart :Heartred
Lykke til!
 
Last edited:
Hadde aldri trodd jeg skulle bli så opptatt av å få negativ graviditetstest! Men nå har det altså skjedd og jeg er så spent på ukene framover! :)

Så da er det bare krysse fingrene og håpe at kroppen er på plass og klar for nye eventyr snart :Heartred
Hvor lang tid tok det å gå negativ test? Er 1.5 uke siden utskrsping her og har super positiv test
 
Hvor lang tid tok det å gå negativ test? Er 1.5 uke siden utskrsping her og har super positiv test


For meg tok det faktisk rundt 30 dager. Fikk en bortimot negativ test også flere svake positive tester etter det.. Etter første mens ble den helt negativ. Er jo til å bli helt skrullete av :wacky:
 
Da må jeg vel belage meg på litt tålmodighet:chicken: prøver dere på ny spire med en gang eller venter dere?

Vi brukte ikke prevensjon etter MA, men fikk mens på dag 28 etter Cytotec. Nå kjører vi på i første pp og håper på ny spire så fort som mulig :Heartred

Håper du får negativ test raskere enn meg og at dere får en ny spire på plass :notworthy
 
Vi brukte ikke prevensjon etter MA, men fikk mens på dag 28 etter Cytotec. Nå kjører vi på i første pp og håper på ny spire så fort som mulig :Heartred

Håper du får negativ test raskere enn meg og at dere får en ny spire på plass :notworthy
Takk, og lykke til til deg også:Heartred Har fått masse billige eBay tester så blir å teste en del fremover, men må vel få negativ gt før jeg kan ta eltest:happy6
 
Jeg fikk negative tester etter 30 ish dager. Tok sinnsyk lang tid.
 
I dag fikk jeg også endelig negativ test 19 dager etter utskraping. Kunne se en svak svak skygge vist jeg la godvilja til, men regner den som negativ likevel:happy:
 
Back
Topp