Negativ test.

secret ;)

Forumet er livet
*MIA*
Marsboerne2017
Tok clearblue digital, å på den sto det ikke gravid :/

limaf skrev:
Tok clearblue digital, å på den sto det ikke gravid :/

Er noen av de andre testene positive da? Uff :/

Mhmh, var svakt positiv på lørdag og mandag.

Hei, jeg har hørt at cb kan tulle litt, ta en ny test, når er ikm?

Den var 13.september. Hadde spotting 5 dager etter el i august, hadde da spotting av og på, frem til jeg begynnte å blø den 13. Blødde ikke så mye, gikk til og med dager der jeg ikke trengte tampong. Men burde jo vært positiv nå da.

Men når er vel egentlig ikm 13.oktober da. Men hadde positiv el test lørdag, søndag og mandag (var derfor jeg tok graviditetstest på lørdag, for det var litt tidlig og ha el). Så nå vet jeg egentlig ikke når jeg kan forvente ikm.

nja, har lært meg å ta en negativ test for en negativ test, hvis ikke hadde jeg blitt gal :P

Hva skjer? Der fikk jeg positiv el test igjen, sjønner ingenting.

Jeg tenker kanskje at el-testen er defekt eller det er andre grunner for positiv test? Oftere feil med el-tester enn graviditetstester, dessverre!

Håper likevel at du er gravid, og at du bare er litt tidlig ute ennå. Får kjøpe test og teste morgenurinen:)

jah, får se. Har brukt clearblue sin el-test, så den er jo digital.
Men, har bestilt time hos legen i morgen, så håper på å få no svar da. Er litt redd for at jeg kan ha pcos, pga at min søster har det, så vil spørre om å få tatt blodprøver, å forhåpentligvis tar de en blodprøve som måler hcg også.

Men er positiv el-test like sikkert som graviditets-test? 
håper du får svar til legen, ta med morgenurin så tar de en test der :) Lykke til!

Næi, det er det vel ikke, men el-test reagerer jo også på hcg. Hadde det ikke vært for at jeg fikk positiv på el-test så tidlig i syklusen, og flere gang over 5 dager, så hadde jeg ikke reagert på det. Men vi får se.
Takk for det :)

Back
Topp