Negativ test rugedag 14..

Karatekids

Glad i forumet
VIP
Da var testdato kommet, og testen var negativ. Vil bare gråte å streike helt..
Ingen flere på frys heller :(

Forbanna dritt!!!
Er til å bli gal av :(
Lite positive tester for tiden :(

Sender deg en stor klem ♥

Lengter etter å bli gravid ♥

Kanskje ikke gi helt opp enda. Hva ser dere her? Kanskje jeg bare leter etter håp!
1371632941851.jpg

Sender deg en stoooor klem! Klarer dessverre ikke se noen klar strek på testen din, men det er ofte vanskeligere å se slikt på bilder enn i virkeligheten. Håper med og for deg uansett!

Sender deg en stoooor klem! Klarer dessverre ikke se noen klar strek på testen din, men det er ofte vanskeligere å se slikt på bilder enn i virkeligheten. Håper med og for deg uansett!
Tusen takk! Ser den i det fjerne, men skal vente to dager til før ny og evt siste test. Ringer også klinikken å hører hva de sier, siden dette er fryseforsøk.

Utrogestan, forsinker det mens? Dag 32 i syklusen, får normalt blødning mellom 26 og 28.

Klinikken sier at det er tidlig enda, så vente to dager så ny test :)

Hei som klinikken sa, fryse egg har tedens å produsere senere hcg, ikke gi opp. X alt for dere.​

Pluss at jeg ser en merkelig strek der, kan vær at teten ikke er slik som den skal. Massse lykke til

Jeg ser noe der ♡ mannen så det også ♡ krysser fingrene hardt for deg!

Lengter etter å bli gravid ♥
Pluss at jeg ser en merkelig strek der, kan vær at teten ikke er slik som den skal. Massse lykke til
Sender deg mange lykkeønskinger videre..både om at testen blir sterkt positiv og om veien videre :)
Så denne etter jeg hadde svart.
Vent ett par dager og ta en ny.
Ser noe der.

--------------------------------
☆ vår tur snart?? ☆
Ja, må bare vente å se :) Mamma så streken, så håper bare vi får bedre svar om noen dager :) Huff, så tungt dette skal være..

Jeg ser noe der jeg også. Håper det slår ut om et par dager. Tvi tvi :-)

krysser fingrene for deg :)

her var det neg test i dag, vet ikke om jeg gidder å ta en på dag 14 og, sendt mail til sykehuset at de anbefalte meg og å gå på medisinene to dager ekstra...så kanskje jeg bare vente til da med å ta neste test...selv om jeg ikke har troa i det hele tatt lengre, ingen symptomer og bare en vond følelse..

Back
Topp