Negativ test på dag 14

Kanutten80

Gift med forumet
Så testet jeg negativt i dag også. Men var forberedt på det. Tok det egentlig veldig greit. Var værst på mandag på rugedag 12, med negativ test. Da skjønte jeg at løpet så å si var kjørt. Nå ser jeg fram til neste forsøk!!!
Pratet med Porsgrunn i dag, regner med å få mens i helgen eller tidlig neste uke.
Starter da med nesespray på den 20 dagen i syklusen. Må gå litt lenger på spray pga jule ferie. Regner med ultralyd ca 2 januar. Så blir det innsetting ca andre uka i januar om alt går etter planen.
Krysser fingrer og tær.

Leit med negativ test..
Godt å se at du er ved godt mot til tross. Og er klar til nytt forsøk..
På nyåret klaffer det nok for dere!!

ORIGINAL: mklu83

Leit med negativ test..

Ja, leit med negativ test. Men sånn er det i denne prosessen.

Lykketil med testing i morgen!!!

Krysser fingrer og tær[:D]

ORIGINAL: Blomst85

Da er vi to da... Jeg fikk egg på frys og skal i gang i uke 4 tror jeg.... Blir spennende fremover da.

Var no dritt med negative tester da, men vi får satse på at 2010 vil gjøre mirakler..

Lykke til videre

Tvi tvi!!!
Neste gang er det vår tur! 2010 må vi satse på at blir et baby år for alle her inne!!!

Huff, så leit med negativ test.
Sender deg tonnevis av trøstende klemmer.

2010 er vårt år.

ORIGINAL: Kanutten80

Så testet jeg negativt i dag også. Men var forberedt på det. Tok det egentlig veldig greit. Var værst på mandag på rugedag 12, med negativ test. Da skjønte jeg at løpet så å si var kjørt. Nå ser jeg fram til neste forsøk!!!
Pratet med Porsgrunn i dag, regner med å få mens i helgen eller tidlig neste uke.
Starter da med nesespray på den 20 dagen i syklusen. Må gå litt lenger på spray pga jule ferie. Regner med ultralyd ca 2 januar. Så blir det innsetting ca andre uka i januar om alt går etter planen.
Krysser fingrer og tær.

Trist å høre at testen var negativ.
Min var også det så jeg skal ha oppstart av spray i desember og må også gå lengre på den pga juleferien. Vi har uttak i uke 4 2010.
Så kanskje vi er heldige begge to med spirer på det nye året. Masse lykke til.

Uff, så trist med negative tester. Nå skal vi snart lage babyboom her - husk: nytt år - nye muligheter[:D]

ORIGINAL: mklu83

Leit med negativ test..

sign denne

Back
Topp