negativ test og kvalm.....feil??

RAB

Glad i forumet
Jeg tok test tre dager før TR og den var negativ.. men i dag (dagen etter test) var jeg nær ved å kaste opp helt sånn plutselig...to ganger faktisk ved frokostbordet..

Leste at dersom en test slår ut negativt så nært TR så skal det mye til for at den slår ut positivt senere....noen med annen erfaring?? Blir jo litt smånyskjerrig her kjenner jeg..og har INGEN tester... :-(

Selvom en test er negativ, trenger ikke å bety at du ikke er gravid...og med så sterk kvalme er det positivt...(om du ikke har blitt smitttet av noe annet da)

Bestill tester fra her for eks http://www.billige-tester.no Så får du testet på ikm...Ikke alle som får pos test før ikm...

(ser på tickeren din at du er på dag 26 av 28...) godt mulig at EL var senere enn du trodde også, dermed neg test...

det er ikke lett å si-...dessverre kan kvalmen være noe helt annet...eneste man skal stole på er tester...ikke symptomer

det vil si får du en positiv test kan du mer stole på symptomene

Det er dessverre ikke noe annet å gjøre enn å vente til du får nye tester i hus igjen.
Du testet jo litt tidlig da og det er ikke ofte det slår ut så tidlig på testene. Det er også avhengi av hvilke type tester du tar.

Lykke til! 

Herregud...har faktisk ikke falt meg inn at jeg muligens kan ha hatt EL senere enn hva jeg har trodd...og jeg testet jo tidlig..

Har ikke hatt flere symptomer...men heller ikke følelsen av å vente TR sååå vi får se :-) Nå tror jeg jeg venter litt...har ikke kjøpt flere tester...venter noen i posten og de burde vært her for leeeenge siden (!!!) så jeg trooor (hehe) jeg venter på de...kanskje..muligens.. :-)  

Back
Topp