Negativ test nå..

Mamma.89

Blir kjent med forumet
Jeg har regnet meg frem til 5+4 idag. Tenkte å ta ukesindikator fra CB for å se om jeg hadde fått 3+. Nå sitter jeg her med en test hvor det står "ikke gravid". Har tatt en billigtest også.. ingen strek der heller.. Hva gjør jeg nå? Vente på blødning? Drar jeg til lege hvis det ikke skjer noe? Aldri opplevd dette før..så trenger råd! :)

Jeg har regnet meg frem til 5+4 idag. Tenkte å ta ukesindikator fra CB for å se om jeg hadde fått 3+. Nå sitter jeg her med en test hvor det står "ikke gravid". Har tatt en billigtest også.. ingen strek der heller.. Hva gjør jeg nå? Vente på blødning? Drar jeg til lege hvis det ikke skjer noe? Aldri opplevd dette før..så trenger råd! :)

Ville tatt kontakt med lege i morgen. Mulig du trenger hjelp til å sette det i gang.

God klem til deg [emoji173]️

åh nej så trist! :HeartredJag hade nog ringt legen for å få en sjekk och dem får satt igang med cytotec hvis det ikke er noe liv der. :sorry: klem til deg!!

Jeg ville gjort som de over her og tatt kontakt med legen. Så er det nok bare å vente :Heartred

Dette var trist å lese :Heartred ville nok ringt legen om det ikke starter av seg selv om en dag eller to.

Klem til deg [emoji173]️ trist å lese at dette kanskje ikke går veien...

Jeg er så lei meg på dine vegene. Hadde nok gjort som de over sier, ringt legen i morgen.
Sender deg en klem <3

Nå har jeg ringt legekontoret. Fikk beskjed om å vente til over helga, for så å komme å ta blodprøve på mandag. Håper egentlig bare jeg får en blødning så jeg slipper noe styr med det her.:happy: Så får vi satse på at det sitter en snart igjen!;) Tusen takk for svar alle sammen:smiley-angelic003

Så trist :( lykke til videre ❤️ håper spira sitter snart!

Back
Topp