Negativ test, men ingen tante enda....

rosenjenta

Glad i forumet
testet i dag tidlig [:(]

SÅ lenge tanta ikke kommer er det enda håp[:D]

Håper Tr har tatt seg en lengre ferie!!!! og at du bare har testet litt tidlig![:D]

Så lenge det er EGG er det håp[:D]

Jeg tok også test på mandagsmorgen, skulle ha fått mensen på fredag (pleier alltid å være nøyaktig, men siden jeg ikke går på pillen lenger er det jo litt vanskeligere å vite helt presist). Testen min var også negativ, men har fortsatt ikke fått mensen............... Er nok litt vel optimist som håpet på å bli gravid en måned etter at jeg sluttet på pillen, men håpet allikevel[:(]. Vi får krysse fingrene og håpe!

Jeg pleier å få den på morgenen dag 28. I dag er det dag 28 og det er jo ikke unormalt om den kommer nå snart. Jeg klarte ikke å la være og teste meg. Har bare prøvd 2 pp da så skal ikke klage enda. Det kan fort ta fra 6 mnd - 1 år har jeg hørt. Blir bare så skuffet :(

Jeg få å mensen på morgenen, men vet du at når du har 28 dagers syklus så skal du jo ha mensen på dag 29... Så jeg venter den i mårra og den kommer garantert...

nei pastella, tante har dratt laaangt bort[;)] KRYSSER FINGRENE!

som sagt, så lenge ingen tante er komt, så er det HÅP!

ORIGINAL: Jani

Jeg tok også test på mandagsmorgen, skulle ha fått mensen på fredag (pleier alltid å være nøyaktig, men siden jeg ikke går på pillen lenger er det jo litt vanskeligere å vite helt presist). Testen min var også negativ, men har fortsatt ikke fått mensen............... Er nok litt vel optimist som håpet på å bli gravid en måned etter at jeg sluttet på pillen, men håpet allikevel[:(]. Vi får krysse fingrene og håpe!

når du slutter på pillen er det faktisk vanlig at mensen blir borte i flere måneder før den kommer, og at den er uregelmessig den første tiden.... Ikke alle opplever det, men det gjør jeg.... har sykluser så lange som 3 mnd nå...

VELKOMMEN skal du være[:D]
Ikke for å være gledesdreper, men jeg fikk TTR nå i går, ho var to uker for sen. Hadde testa negativt jeg også, men jeg begynte virkelig å lure. Men så kom TTR i går... sukk..[&:]

Får håpe du er gravid da, og at det ikke er som meg.

LYKKE TIL

Jeg ble også utrolig skuffet den 1. pp. Gaula til og med.. Men den 2. pp, så var jeg iskald. Jeg var negativ og det hjalp. Da var ikke skuffelsen SÅ stor..
LYKKE TIL[:)]

ORIGINAL: rosenjenta

Jeg pleier å få den på morgenen dag 28. I dag er det dag 28 og det er jo ikke unormalt om den kommer nå snart. Jeg klarte ikke å la være og teste meg. Har bare prøvd 2 pp da så skal ikke klage enda. Det kan fort ta fra 6 mnd - 1 år har jeg hørt. Blir bare så skuffet :(

Malin88. jeg har nok besøk av tante ja [:@]

Hm. Dritt tante[:)]
Vi får krysse fingrene ekstra mye når vi er kvitt TTR[:D]
Du må huske å gi meg rapport om hvorda det går![:)]

LYKKE TIL, ROSENJENTA

ORIGINAL: rosenjenta

Malin88. jeg har nok besøk av tante ja [:@]

Back
Topp