Negativ test i dag

C

Chuma

Guest
Negativ test i dag, så da stemte nok blodprøven, dessverre. At det skal gå an å få to falske positiver, føler meg skikkelig lurt!
Utrolig lei meg i dag, og nå føler jeg veldig hvordan savnet etter Mikael river og sliter i meg, det har plutselig gått opp for meg at han var den siste babyen min jeg skulle få holde i armene mine.
Og det blir tungt å måtte fortelle det til William, at vi aldri kommer til å få noen baby, det går bokstavelig talt ikke en dag uten at han snakker om det. Og han er så glad i babyer, hver eneste dag når vi kommer til barnehagen så går han innom småbarnsavdelingen og koser med babyene før han går opp til sin egen avdeling. Jeg hadde håpet i det lengste at jeg skulle kunne gi ham et søsken, men jeg innser at jeg må sette sluttstrek nå.

(må si det skar litt i hjertet i morges, da jeg småsnakket med en mamma i barnehagen, hun er gravid og kommenterte at: "Jeg kan ikke si jeg ser så veldig frem til dette!" Jeg sa det ikke, men tenkte at jeg skulle gitt hva som helst for å bytte med henne!)

Så jeg gråter ut min sorg i dag - samtidig vet jeg at jeg har så utrolig mye å være takknemlig for. Jeg har fått oppleve å bli mamma to ganger, jeg har en vidunderlig flott sønn som betyr alt for meg, og som fyller hver eneste dag med kjærlighet og glede. Han er frisk og full av liv. Jeg vet så altfor godt at dette ikke er noen selvfølge, og ikke en eneste dag går uten at jeg vet å være takknemlig for dette. Så det er ikke synd på meg, og jeg skal nok klare å komme meg over denne skuffelsen, og finne gleden igjen! :-)

Takk for støtten, alle sammen, dere er så gode! Ønsker dere alle alt godt!

Jeg vil bare sende deg en klem. <3 Synes det er utrolig trist at du ikke har en spire nå. :(

*Taster på app på mobilen*

Jeg sender deg en stooor trøsteklem!!
Ikke stress igjennom sorgen, men aksepter den og men la den gå sin gang. Da blir det lettere å finne tilbake til gleden.
Jeg håper i det lengste at det skulle gå veien for deg denne gangen og at vi skulle ta trilleturen neste år.
Ønsker alt det beste for deg!!

Jeg sender deg en stooor bamseklem og klemmer enda mer på!!

Ord blir så fattig :(
Æ sende dæ masse gode tanka å masse klæmma:love7

<3 stor klem til deg

Veldig trist Chuma! Skjønner det er vanskelig å tenke på at du ikke skal få flere barn. Sender deg mange varme klemmer. Lykke til videre! Sikker på at livet ditt blir fantastisk sammen med den fine sønnen din og mannen din. Nyt kjærligheten til de og fra de <3

Sniker litt her.... og du trenger ikke å svare hvis du ikke vil. Men har du fått noen form for diagnose? Er det ingen håp for at dere kan bli gravide på egen hånd bare ting får roet seg? Ofte skjer ting når man minst venter det. Ønsker deg lykke til uansett hva som måtte skje! ♥

Sent from my GT-I9105P using BV Forum mobile app

Utrolig leit å høre :( føler med deg.. Men du er heldig som har en flott sønn som du kan glede deg over:)
Jeg testet også negativt forresten...

Sniker litt her.... og du trenger ikke å svare hvis du ikke vil. Men har du fått noen form for diagnose? Er det ingen håp for at dere kan bli gravide på egen hånd bare ting får roet seg? Ofte skjer ting når man minst venter det. Ønsker deg lykke til uansett hva som måtte skje! ♥

Sent from my GT-I9105P using BV Forum mobile app

Min diagnose er sammensatt, har endometriose, PCO og todelt livmor. Pga endometriosen er den ene egglederen blitt tett også. Men på tross av dette har jeg blitt gravid hele 9 ganger, og de fleste gangene uten IVF. Så mulighetene er jo teoretisk sett tilstede! Men alderen gjør jo ikke akkurat ting lettere, men man skal aldri si aldri...!

Utrolig leit å høre :( føler med deg.. Men du er heldig som har en flott sønn som du kan glede deg over:)
Jeg testet også negativt forresten...

Så utrolig leit! Fikk du noen på frys? Håper du finner styrke til å prøve igjen snart! Sender deg en stor trøsteklem!

Det er trist at det ikke gikk...Du er en tøff kvinne og du har gjort alt du kunne...Håper du føler deg bedre snart.Sender deg en klem jeg:)

Så utrolig leit! Fikk du noen på frys? Håper du finner styrke til å prøve igjen snart! Sender deg en stor trøsteklem!

Jeg fikk 2 på frys :) Må operere bort den siste egglederen min før neste forsøk, så satser på nytt forsøk i begynnelsen av mars. Jeg har ikke mistet håpet, dette var bare første førsøk :)
Håper du kommer deg over sorgen over å ikke få et barn til, men finner lykken i noe annet :)
Hva med å være fosterfamilie? har dere tenkt tanken?

Blir så lei meg på dine vegne Chuma. ;( Trist at det ikke skulle gå din vei her.
Sender deg mange trøsteklemmer.

Så trist å lese det! :( Jeg vil sende deg stor klem <3

Last edited:
Vet åssen drt er har allerede begynt å forberede min sønn på at vi ikke får baby så får der heller bli en gledens dag om noe skulle skje :) me hva med å adoptere?

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Triste nyheter Chuma! Hadde håpet sånn at dere skulle få det til denne gangen.. Stor trøsteklem til både deg, mannen og William! <3

Det var veldig trist å lese etter en lang kamp! Heldigvis har du opplevd å få bli mamma! Sender over mange varme klemmer til dere!

Back
Topp