Negativ test 9dpo

Engelpia

Elsker forumet
Assistert-jentene
Junispirene24❤️
Hei ❤️ hadde innsett nr 2 av ED torsdag, denne runden har vært helt ille pga både progynova, albyl e, prednisolon og cyclogest. Er hos familien på ferie som er bortreist til lørdag. Testet i dag for ønsket å på en måte å få det overstått. På en måte kjenner jeg meg en smule roligere, skal egentlig ta hcg prøve hos klinikken på testdag, men vet liksom ikke om det er noe vits., er bare så lei meg for at kroppen ikke vil samarbeide. Vet liksom ikke hvordan jeg skal komme meg videre ❤️

Stor klem fra meg! Jeg skjønner det slik at du prøver på ditt første barn. Det kan jo være at det for deg tar det tid før hcg er høy nok til å leses av. Selv om det ikke ser lovende ut, vil jeg anbefale å ta en blodprøve bare for å være 100% sikker.
Ellers er det lov å være trist, og det er lov å lure på hvorfor det ikke fungerer og bli sint for at det funker for andre. Self care og å gi seg rom til å føle alt man føler er helt nødvendig. Det er også veldig fint å ha en plass som dette, hvor det er mange som har kjent på de samme følelsene og som skjønner hvor slitsomt og sorgfull prosess dette er.

Stor klem fra meg! Jeg skjønner det slik at du prøver på ditt første barn. Det kan jo være at det for deg tar det tid før hcg er høy nok til å leses av. Selv om det ikke ser lovende ut, vil jeg anbefale å ta en blodprøve bare for å være 100% sikker.
Ellers er det lov å være trist, og det er lov å lure på hvorfor det ikke fungerer og bli sint for at det funker for andre. Self care og å gi seg rom til å føle alt man føler er helt nødvendig. Det er også veldig fint å ha en plass som dette, hvor det er mange som har kjent på de samme følelsene og som skjønner hvor slitsomt og sorgfull prosess dette er.
Tusen takk ❤️ er bare 4 dager etter innsett, og legen sa det var altfor tidlig å teste. Men jeg vet ikke helt hva jeg føler ❤️

Sorry, trodde du var lengre... jeg burde lest nøyere. Jeg tror det tilhører sjeldenhetene å teste positivt så tidlig. Jeg liker å starte tidlig med testing. Det er lettere å ikke se strek når det ikke kan forventes, enn å vente til testdag og "få sjokk" av hvit test. Det tidligste jeg har hatt positiv test var 6 dager etter innsett. Så det er slett ikke over for din del. Men om man tar sorgene på forskudd er heller ikke "fallet" så høyt. Det tenker jeg - den evige pessimist.

Åh jeg skjønner deg så alt for godt, sist runde med progynova var ordentlig drepen for meg, det er så hardt fysisk og psykisk :Heartred :sorry:

Åh jeg skjønner deg så alt for godt, sist runde med progynova var ordentlig drepen for meg, det er så hardt fysisk og psykisk :Heartred :sorry:
Vet liksom ikke hvem av tablettene jeg blir helt ødelagt av. 6 mg progynova, 150 mg albyl e, 10 mg prednisolon og 800 mg cyclogest. Bare så sliten. Gråter hele tiden ❤️

Vet liksom ikke hvem av tablettene jeg blir helt ødelagt av. 6 mg progynova, 150 mg albyl e, 10 mg prednisolon og 800 mg cyclogest. Bare så sliten. Gråter hele tiden ❤️
Progynova og prednisolon er ganske gode venner med de bivirkningene. Progynova er som oftest slemmingen. Stor klem!

Back
Topp