Negativ test 3 dager før IKM..

Honningblomsten

Forumet er livet
Altså, burde det ikke være bare en svak strek nå 3 dager før IKM hvis jeg er gravid? Hvor mye forskjell kan 3 dager gjøre liksom?[:)] Har liksom så vanskelig for å tro at jeg kan være så heldig!

Håper du er en av dem som produserer hcg seint da! Noen får jo ikke positiv test før dager etter ikm. Ikke gi opp[:)]

Noen ganger fester egget seg tidlig, andre ganger sent.
Noen skiller ut HCG i urinen tidlig, andre sent.

Kroppen begynner ikke å lage HCG før ca 2 dager etter at egget har festet seg, men hvor mye, og når man begynner å skille det ut i urinen varierer veldig.
Helt negativ test 3 dager før IKM betyr ingenting.
Ved gutten, og 2 av mine MA'er hadde jeg blendahvite tester til 2 dagen over IKM......

Lykke til

ORIGINAL: UnniMamma91

Oki, takk for svar[:)] Da er forhåpentligvis ikke håpet borte![:)]

Vennen, håpet er aldri ute før tanta har kommet

ORIGINAL: Eier av en gutt

ORIGINAL: UnniMamma91

Oki, takk for svar[:)] Da er forhåpentligvis ikke håpet borte![:)]

Vennen, håpet er aldri ute før tanta har kommet

Åh, godt å høre![:)] Håper hun holder seg borte for leeenge![:D][:D]

Snakket med en jordmor og av erfaring så mente hun at man kunne få negativ test inntil 14 dgr etter forventet mens. Hu sa også at hun aldri hadde opplevd falsk positiv, men at det ofte er falsk negativ fordi kroppen ikke har produsert nok hcg enda. Ikke gi opp håpet enda [:D]

Da jeg hadde SA testet jeg ikke positv på gravtest før 5 dager etter IKM, så alt er mulig. Jeg testet nesten hver dag fra 4 dager før IKM til 5 dager etter IKM. Fikk ingen svake, kun den sterke på 5 dager etter IKM.
Jeg har bestemt meg for at denne gangen skal jeg ikke teste før noen dager etter ventet TR :)

Uansett Lykke til! :)

Back
Topp