Negativ test - 10 dager over IKM

aprilar

Andre møte med forumet
Hadde første dag i forrige menstruasjon 23. november 2017. Er nå 10 dager over IKM. Testet flere ganger med billig test - får bare negative resultater. Har noen av dere opplevd det samme, og likevel vært gravide? Hvor langt kan man gå over IKM og likevel være gravid?
Har noen symptomer: Veldig trøtt, oppblåst mage og kvalme om kvelden.

Har et håp :Heartred:Heartred
 
pleier syklusen din å variere?
Jeg liker ikke å tenke negativt, men har dessverre opplevd det samme som deg flere ganger tidligere, og da har det stort sett stemt at jeg ikke har vært gravid, men at mensen har vært forsinket. Symptomene er så like, og man kan nesten tenke seg gravid og kroppen kan fort la seg lure...
 
pleier syklusen din å variere?
Jeg liker ikke å tenke negativt, men har dessverre opplevd det samme som deg flere ganger tidligere, og da har det stort sett stemt at jeg ikke har vært gravid, men at mensen har vært forsinket. Symptomene er så like, og man kan nesten tenke seg gravid og kroppen kan fort la seg lure...

Dette er fjerde måneden vi prøver. De andre månedene har mensen vær 3-4 dager for sen.. Syklusen pleier å være på ca. 33 dager +-. Er også redd for at jeg bare innbiller meg at jeg er gravid, nå som jeg har tatt flere tester og alle blir negative. :(
 
Håpet er ikke ute før mensen kommer [emoji4] Plutselig kan syklusen ha forskjøvet seg og blitt lenger.

Etter pilleslutt hadde jeg ustabil syklus. Første syklus var på 34 dager, den andre på 44. Etter det trodde jeg mensen var borte for alltid, men testet positiv på det jeg trodde var syklusdag 75 [emoji4]
 
Fertility friend har statistikk på negativ test før en positiv og første positive test etter en negativ.
Snitt på tidlig falsk negativ test er 9dpo, men det er noen som har falsk negativ helt frem til 15-16 dpo.
23813cf770448dae6556b1ad3cd9ec1d.png


Og snitt for første positive test etter en negativ er 12-13 dpo.
0e2eca107bfeb2a0fd2faea2bf35cea6.png
 
Dette er fjerde måneden vi prøver. De andre månedene har mensen vær 3-4 dager for sen.. Syklusen pleier å være på ca. 33 dager +-. Er også redd for at jeg bare innbiller meg at jeg er gravid, nå som jeg har tatt flere tester og alle blir negative. :(

Da tenker jeg du bør vente noen dager til, og ta ny test :) det kan jo hende det gjemmer seg en liten der inne ;)
 
Fertility friend har statistikk på negativ test før en positiv og første positive test etter en negativ.
Snitt på tidlig falsk negativ test er 9dpo, men det er noen som har falsk negativ helt frem til 15-16 dpo.
23813cf770448dae6556b1ad3cd9ec1d.png


Og snitt for første positive test etter en negativ er 12-13 dpo.
0e2eca107bfeb2a0fd2faea2bf35cea6.png
Takk for svar - tenker å teste meg igjen på i helgen. Krysser fingrene :)
 
Ja, tenker å ta en ny test i løpet av helgen - denne gangen er CB. *Krysser fingrene* :)
Takk for svar!
Tester du etter eggløsning? Kan jo være at syklusen er såpas lang om du ikke har el likt hele tiden?
Reagerte litt da du skrev
Dette er fjerde måneden vi prøver. De andre månedene har mensen vær 3-4 dager for sen.. Syklusen pleier å være på ca. 33 dager +-. Er også redd for at jeg bare innbiller meg at jeg er gravid, nå som jeg har tatt flere tester og alle blir negative. :(
For da virker det som om du kanskje burde justere forventningene dine til syklus? :cat:
Ville logget mens, tester og eggløsning om jeg var deg. Det begynte jeg med i pp2 :p
 
Tester du etter eggløsning? Kan jo være at syklusen er såpas lang om du ikke har el likt hele tiden?
Reagerte litt da du skrev

For da virker det som om du kanskje burde justere forventningene dine til syklus? :cat:
Ville logget mens, tester og eggløsning om jeg var deg. Det begynte jeg med i pp2 :p

Jeg har brukt appen Flo siden vi begynte å prøve. Her logger jeg vel det som logges kan :p
 
Hadde første dag i forrige menstruasjon 23. november 2017. Er nå 10 dager over IKM. Testet flere ganger med billig test - får bare negative resultater. Har noen av dere opplevd det samme, og likevel vært gravide? Hvor langt kan man gå over IKM og likevel være gravid?
Har noen symptomer: Veldig trøtt, oppblåst mage og kvalme om kvelden.

Har et håp :Heartred:Heartred

Hvordan går det med deg? :) Jeg har akkurat samme «problem» som deg. 10 dager over IKM og blendahvite tester. Har tanta kommet?
 
2 dager over IKM. Ingen TR i sikte og negative tester.. blææ.. CD40 og syklusen trenger ikke bli lenger enn det...
 
2 dager over IKM. Ingen TR i sikte og negative tester.. blææ.. CD40 og syklusen trenger ikke bli lenger enn det...

Velkommen i klubben vi helst ikke vil være i! CD40 her og! Ønsker tanta hjertelig velkommen jeg nå altså.. vil bare komme igang med neste prøveperiode. Hvordan pleier sykusen din å være? Jeg sluttet på p-piller i aug/sept. Hatt syklus på 27-30 dager. Nå har jeg bikket 40 og ingen tegn til hverken TR eller graviditet.. :(
 
Velkommen i klubben vi helst ikke vil være i! CD40 her og! Ønsker tanta hjertelig velkommen jeg nå altså.. vil bare komme igang med neste prøveperiode. Hvordan pleier sykusen din å være? Jeg sluttet på p-piller i aug/sept. Hatt syklus på 27-30 dager. Nå har jeg bikket 40 og ingen tegn til hverken TR eller graviditet.. :(

Jo takk.. [emoji19] mine pleier å være rundt 31. Sluttet på p-pillen tidlig august. Har hat rundt 30-31 alle gangene utenom sist som var 38.. 41 i morgen og ingen tegn her heller..
 
Hvordan går det med deg? :) Jeg har akkurat samme «problem» som deg. 10 dager over IKM og blendahvite tester. Har tanta kommet?

Fortsatt ikke menstruasjon, men negativ test :/ 25 dager forsinket nå.. Merkelige greier..

Hvordan går det med deg? Lykke til, til deg <3
 
Fortsatt ikke menstruasjon, men negativ test :/ 25 dager forsinket nå.. Merkelige greier..

Hvordan går det med deg? Lykke til, til deg <3

Har du hatt tydelig el da? Var den senere enn normalt?

Lutealfasen skal jo egentlig være stabil, selv om jeg er et eksempel på at den kan variere (har hatt fra 6-13 dager, økende trend over de 18 pp jeg har hatt til nå.)
 
Fortsatt ikke menstruasjon, men negativ test :/ 25 dager forsinket nå.. Merkelige greier..

Hvordan går det med deg? Lykke til, til deg <3

Fortsatt ingen tegn til TR. 16 dager IKM. :( Krysser fingrene for at hun dukker opp hos oss begge! :) Negativ test i dag, så håpet om en spire denne runden er borte. Har bestilt meg en legetime.. men legen vil vel bare si jeg må vente på TR. Den venteperioden er så fæl!
 
Back
Topp