Negativ Rfsu på dag 3dager over IKM

Bøllefrø1

Forelsket i forumet
Oktoberfest 2024 ❤️
Noen med erfaringer? Jeg prøver egentlig ikke, men blir ikke trist om det er en liten spire her :-)

Tr er 3dager forsen, RFSU tester (strimmel og pinne) er negativ. Utfloden hvit og en øm nippel har vært siste uken.. Blir gal av dette, syklusen er allerede lang nok på 31dager.

Er det normalt med sen positiv RFSU? Venter på tr, men dette plaget meg litt :-P

Vet du når EL var da? :) Jeg har jo sykluser på 35+ dager, og med kort lutefase, altså hadde det bare vært 8dpo om du hadde lik syklus som meg og det er jo tidlig ift testing :)

Vet du når EL var da? :) Jeg har jo sykluser på 35+ dager, og med kort lutefase, altså hadde det bare vært 8dpo om du hadde lik syklus som meg og det er jo tidlig ift testing :)

Mener eggløsning var rundt 8/9 :-) men kan hende jeg har feil. Syns underlivet er rart og nå, det er ganske "tett" og føler noe hardt oppi der Prøver å ikke google meg rar så spør heller her :-)

Mener eggløsning var rundt 8/9 :) men kan hende jeg har feil. Syns underlivet er rart og nå, det er ganske "tett" og føler noe hardt oppi der Prøver å ikke google meg rar så spør heller her :)

Hehe! Ja, skulle vært sånn at man visste allerede dagen etter samleie om det gikk veien eller ei :P er så kjedelig å vente og om TR uansett skal komme så kunne det like så greit bare skjedd fort :)

Jeg hadde positiv digital og onestep, men rfsu var negativ ;) så det er håp!

Æææ må handle i morgen jeg da hater denne usikkerheten, husker fra sist jeg var gravid at butikktesten (rfsu) var negativ, men cb digital var positiv samme dag. Kom på det nå faktisk

RFSU er en møkka test :P

Prøv en CB, mye mer stabil enn RFSU... Lykke til :)

Prøv apotek 1 sine også. De kan slå ut allerede 7 dager eggløsning. Leste noe om at de er best i test også. Heter a1 :) rfsu er ikke jeg fornøyd med heller

Jeg synes ikke RFSU-strimlene er spesielt sensitive. Anbefaler heller A1s stavtest, men aller helst CBD m/ukesindikator. De to sistnevnte har alltid vært tydeligere hos meg, når RFSU-strimmelen har vært litt svakere. Lykke til og håper du får tydelige positive tester! :)

Jeg synes ikke RFSU-strimlene er spesielt sensitive. Anbefaler heller A1s stavtest, men aller helst CBD m/ukesindikator. De to sistnevnte har alltid vært tydeligere hos meg, når RFSU-strimmelen har vært litt svakere. Lykke til og håper du får tydelige positive tester! :)

Takk til dere begge over her Urinprøven står klar i kjøleskapet og jeg skal dra å handle nå Hjelp, tenk om det er noe som vokser inni her igjen ❤

Den sa ikke gravid:yuck: så nå må jeg bare vente på tanta.
Brukte morgenurin (sto i kjøleskap, såg veldig hvit ut når jeg skulle teste) så den er ganske klar vil jeg si:angelic:
Kjøpte 2pk så tester igjen senere om tanta ikke dukker opp;)

Den sa ikke gravid:yuck: så nå må jeg bare vente på tanta.
Brukte morgenurin (sto i kjøleskap, såg veldig hvit ut når jeg skulle teste) så den er ganske klar vil jeg si:angelic:
Kjøpte 2pk så tester igjen senere om tanta ikke dukker opp;)

Æsj, så kjedelig... Kan hende og håper at du er en av de som produserer HCG sent, krysser fingrene for to blå om par dager! ;)

Æsj, så kjedelig... Kan hende og håper at du er en av de som produserer HCG sent, krysser fingrene for to blå om par dager! ;)

Jaa hadde et lite håp om et lite nurk, selv om det ikke var planlagt og jeg har nada kontroll på syklusen xsmile2 merker at det stikker i området livmor/symfysen så noe er jo pågang. Ikke kjent dette med tanta før :angelic:

:eek::eek:Holy crap CB digital sier gravid 1-2
GRATULERER!! :D :D :D Tror jeg skal teste noe annet enn RFSU jeg også, får jeg sliter med korsrygg, rundt livmor og har noe ekstremt ømme pupper :P RFSU er meeeget negativ..

Back
Topp