NEGATIV IGJEN!!!

tryllering

Betatt av forumet
Da har jeg vært hos legen og tatt en test - klarte ikke å vente.
NEGATIV
Akkurat nå har jeg bare lyst til å sykmelde meg å krype godt under dyna - og bli der!
Har jo så å si alle symptomer på at jeg er gravid, men men.....
Lykke til alle dere andre i alle fall. Tror jeg skal la være å bruke så mye tid inne på dette forumet på en stund. Blir liksom så revet med, og forhåpningene blir så skyhøye.
Men takk for all støtte så langt, Ladies...

Igjen, jeg er fryktelig lei meg på dine vegne.[&o] Vet akkurat hvordan du har det. Hadde det på samme måte forrige måned. Nå er jeg ikke helt sikker på hva det var jeg hadde da, mens eller SA, for jeg har nettopp begynt å blø igjen, og det er bare en uke siden jeg var ferdig med forrige mens...
Lykke til med videre forsøk![:)]

Leit å høre at testen var negativ igjen... tryllering!
Håper dere klarer å bli gravid ved neste syklus...
Skal krysse fingrene for dere.

Leit å høre at du skal holde deg unna forumet en stund, men jeg skjønner deg.
Vi er iallefall her og venter på deg når du kommer tilbake:o)

Stor trøsteklem fra
Lehcar

Uff da! Lykke til neste mnd!!! Håper den sitter da

Skjønner at dette er tungt Tryllering!'

Veldig leit at det ikke slår positivt ut på testene. Er det fortsatt håp om lave hCG-nivåer?

Ønsker deg uansett veldig lykke til framover!! Tenker på deg!

M

Skjønner godt hvordan du har det tryllering, denne skuffelsen er knusende! Å det å være her inne hjelper desverre ikke alltid, det har jeg åsså erfart. Men det tar ikke mange dager får nytt pågangsmot kommer tilbake, for det er bare en ting å gjøre: PRØVE PÅ NYTT

håper du kommer tilbake snart, vi er her...å det er mange som har det som deg...men det hjelper alikavell ikke på den skuffelsen man får.

Jeg har åsså denne gangen gravide symptomer (har prøvd i 9 mnd, så jeg kjenner godt noe som ikke har vært der før) MEN jeg blir overhode ikke overrasket om det ikke er klaff alikavell, men denne gangen kommer jeg til å bli knusende skuffa [:@] Gruer meg nesten mer en gleder meg til test dagen [&:]

Uansett vennen, IKKE GI OPP! Dette klarer vi sammen (det vi kan klare sammen her inne [8D])

Mange klemmer fra Kathrine

så dumt[&o] men me må stå på sammen! eg skal starte med pergotime no, det blir spennende..

MASSE LYKKE TIL NESTE GANG!! tryllering, og alle som prøver! [:)]

Dette var ikke noe gøy å høre. Sender deg mange trøsteklemmer jeg og håper det går bra med deg. Jeg tror det kan være godt å holde seg unna litt nå og da fra forumet, for som du sier så blir en fort revet med og da blir fallhøyden så utrolig høy når testen blir negativ. Ta vare på deg selv og husk på at vi er her når du trenger oss. @
Stooor klem fra Hege

Heia tryllering!

Det var kjempetrist å høre. Helt riktig at man blir skikkelig gira av å være på forumet.
Men har du fått mensen da? Kan det ha vært for tidlig?[8|]
Du må komme inn å fortelle oss hva som skjer, om du får mensen eller ikke.

Klem fra meg![:)]

Ååånei, så kjedelig!! Vi som skulle feire sammen til helga! [&o]

Men gi ikke opp! Det kommer nye muligheter! Var det urinprøve du tok? Kan det hende det var for tidlig?
Jeg håper med deg!!

Stooooor klem!

Takk for hyggelig omtanke alle sammen. (måtte jo innom å se...[;)])

Jeg var hos legen og tok urinprøve der i dag. Er 3 dager over IKM, så jeg vet sannelig ikke om det kan være for tidlig ennå jeg. Har ingen tegn til mensensmerter, bare vondt i puppene og det på en helt annen måte enn jeg bruker å ha.
Men jeg regner med urinprøven hos legen er til å stole på. Blir spennende å se hvor lenge mensen lar vente på seg.

det var synd , men lykke til med prøvinga i neste periode[;)] håper det klafer da[;)]

Signerer maysen her[;)] Masse lykke til, tryllering[:)]

Hmm.. Får håpe du ikke trenger å gå rundt å lure noe særlig lengre. Enten må tanta komme, eller så må du være gravid! Dermed basta![;)] Men masse lykke til iallefall![:)]

ja, nå ble tanta til tryllering og sikkert alle andre prøvere redde, hehehe[:D]

Ja,håper det maysen... Men den tanta eier ikke skam altså, men nå bør ho høre, ellers..................

ja, synes det er på tide at dere får en spire også nå[;)] må være slittsomt å gå i ei evig spenning hver måned.

Dere er så søte. Takk!!! [:)]
Jeg er 4 dager over IKM, så jeg må ærlig innrømme at jeg har ca. 2 % håp om at jeg kanskje bare har testa for tidlig. Håper - håper - håper - håper - håper

Hehe.. Det var ikke mye du turte å håpe da! [;)]

Er veldig spent nå![:)]

Back
Topp