Negativ i dag

Verpehøna

Gift med forumet
Septembermødre <3
Er skikkelig negativ i dag!
spilte håndballkamp i går og klarte å vri kneet. Nå frykter jeg korsbånd er røket.
Har røket det i det andre kneet før så kjenner igjen følelsen/smerten og er rimelig sikker.
MEN de tar vel ikke røntgen og MR av gravide så sjansen for å måtte gå med avrevet korsbånd gjennom hele svangerskapet er vel relativt stor :(

Blir ikke lett å holde seg i form med et sånnet kne! Nå ser jeg bare kiloene renne på!

Nei uff da..! Så uheldig! Skjønner godt at du er litt negativ da..
Ang røntgen, så tok tannlegen det på meg sist jeg var gravid. Men de la på sånn matte over magen.
Så det kan hende de gjør det. God bedring

♡ september 2014 ♡

Ja jeg får høre om det finns noen mulighet.
MR er jo magnetstråler så sånnen matte vil nok bare bli sugd vekk :p
Men tenker at det går gjerne an å bare ha beinet inn iden trommelen og ikke resten kroppen.
Vet ikke, får se hva som skjer...

Huff . God bedring ;) er ikke sikkert kiloene raser på fordom . Når jeg gravid med gutten min la jeg på meg 10kilo da var jeg i ganske lite aktivitet . Eneste aktiviteten jeg gjorde var å gå på butikken var 30min hver vei da så var jo en liten trenings økt ! Håper det ordner seg for deg og at du ikke får alt for mye smerter :)

Sent from my SM-G350 using BV Forum mobile app

Huff da, så uheldig du skulle være !! God bedring, håper de kan gjøre noe for deg :-)

Huff.. stakkars.. det hørtes smertefult ut! Jeg synes du skal ringe legen å sjekke ut:-) jeg tok mr av kneet en gang, å da hadde jeg bare bena inni:-) God bedring! Håper du får hjelp:-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Ånei... så kjipt! Krysser fingrene for at det ikke er så ille som du frykter.

uff da håpe du kan få tatt deg en sjekk for det hørtes ikke bra ut.. håper på at det går bra med deg :)
god bedring :)

Back
Topp