Negativ graviditetstest 12 dpo.

Stabeist

Blir kjent med forumet
Hei. I dag er jeg 12dpo. Graviditetstestene er blanda hvite. Jeg har forventet mens i morgen. Jeg har de siste dagene hatt økt utflod, kan ikke huske jeg har hatt det før mens tidligere. Hatt menssmerter over en uke. Jeg vet jeg hadde økt utflod i mitt første svangerskap. Men er det flere som har testet blanda hvit 12dpo å fortsatt er gravid? Er det noen som har testet negativ den dagen man venter mens og fortsatt har hvert gravid? Når testet dere positivt?

Takk for svar.

12 dpo er veldig tidlig!
må huske at når merketester regner IKMdag, er det på 14-15 dpo..
Du må også huske at det er mulig at egget fester seg så sent som 12 dpo!!

De gangene jeg har fått positive tester i det siste har det vært mer type.. 16 dpo.. Men da hadde jeg alt begynt å blø (mistet. Kjemisk. Kan også være derfor jeg fikk sene streker).
Men vet mange andre har fått streker så sent som en uke etter ikm - og det er godt innen normalen!!

Hei. I dag er jeg 12dpo. Graviditetstestene er blanda hvite. Jeg har forventet mens i morgen. Jeg har de siste dagene hatt økt utflod, kan ikke huske jeg har hatt det før mens tidligere. Hatt menssmerter over en uke. Jeg vet jeg hadde økt utflod i mitt første svangerskap. Men er det flere som har testet blanda hvit 12dpo å fortsatt er gravid? Er det noen som har testet negativ den dagen man venter mens og fortsatt har hvert gravid? Når testet dere positivt?

Takk for svar.
Hadde en ganske blenda test på fredag 12 dpo, kunne skimte strek på den i går (samme testen bare godt tørka). Ikm i går.
Fikk svak positiv i ettermiddag. 14 dpo.

Ok. Er 12dpo tidlig ja. Jeg har lest mildt sagt mye om tester på nettet. Føler "alle" får positiv test fra 8-12 dpo. Jeg har litt kort lutalfase siden jeg pleier å få mens 13dpo. Men betyr det at jeg kanskje ikke får eventuelt positiv test før etter forventet mens da? Står på clearblue sin test at den er så godt som helt sikkert svar den dagen man skal ha mens?

Hadde en ganske blenda test på fredag 12 dpo, kunne skimte strek på den i går (samme testen bare godt tørka). Ikm i går.
Fikk svak positiv i ettermiddag. 14 dpo.
Takk for svar, da er det fremdeles håp. Ønsker meg så inderlig en til. har en sønn på 10mnd nå. ❤ gratulerer så mye med positiv test! ❤

Har du testet noe mer? Jeg fikk negativ test 10 dpo og ga litt blaffen i å teste noe mer, bli vel like skuffet som deg siden jeg ser at alle andre her tester positivt veldig tidlig!
Er litt spent på om mensen kommer i dag eller i morgen.

Jeg testa ikke positivt før ca 14 dpo :) og den dagen fikk jeg negativ CB på morningen, svak positiv strimmeltest kl 10 og sterkere kl 22 :) tok en strimmeltest fordi jeg følte på hele meg at CB testen var helt feil :p

Takk! Da er det fremdeles håp. Er jo så blenda hvit som det kan bli i dag også. 13dpo. Forventet menstruasjon i dag

Min er også helt blenda 13 dpo. Mistet håpet helt, men kanskje jeg ikke trenger det utfra svarene i tråden! Krysser fingrene for deg

Det er ganske sykt! For jeg har registrert syklusen min hver måned siden desember. Å ALLE månedene har jeg fått mensen presis 13dager etter eggløsning. I dag sitter jeg på 13dpo å enda ikke fått mensen. Tilfeldig? Dette er vår første PP.

Fremdeles ikke fått mensen. De siste mnd har jeg hatt syklus på 26dager er nå på dag 29. Ingen mens og kun negative tester. Hva skjer.

Er syklusene stabile? Har du nylig sluttet med prevensjon?

10mnd siden fødsel. Ikke brukt prevensjon etter fødselen annet enn kondom. Har hatt mensen hver måned. De siste månedene har syklusen hvert på 26 dager.

Back
Topp