Negativ g.test på rugedag 9..

malla1987

Betatt av forumet
Jeg klarte ikke holde meg lenger, jeg måååtte ta en test idag tidlig.. Den var så klart blendahvit, noe som jeg antok siden jeg ikke har noen verdens symptomer på noe annet. Jeg vet rugedag 9 er tidlig men jeg må nok bare innse at det ikke gikk denne gangen (første ivf).

Etter avtale med legen må jeg nok bare stålsette meg for å operere vekk egglederen før neste forsøk :(

Dagens utblåsning :P

klem.. men enda tidlig
jeg har aldri fått positiv test så tidlig,
og siste gang hadde jeg null symptomer og var 100% sikker på at det ikke gikk, men gravid lyste det, men endte i en SA..
så håp er det enda

Sender deg en klem, selv om jeg fremdeles har håp om at du faktisk kan få positiv test! Det er tidlig, så ikke mist motet riktig enda. Håper du får en positiv overraskelse om noen dager!

Sist graviditet var jeg helt sikker før jeg testet positiv 9 dpo, hadde en del symptomer og nå er det ingen.. men men, jeg fikk streng beskjed om at egglederen lager dårlig miljø i livmoren min, som kunne gjøre at spiren aldri ville feste seg..
Neste gang, da skjer det ;-)

Sist graviditet var jeg helt sikker før jeg testet positiv 9 dpo, hadde en del symptomer og nå er det ingen.. men men, jeg fikk streng beskjed om at egglederen lager dårlig miljø i livmoren min, som kunne gjøre at spiren aldri ville feste seg..
Neste gang, da skjer det ;-)

Vil ikke påstå at all håp er ute allerede nå asså! Ikke gi opp før tanta kommer :) Lykke til!

Back
Topp