Negativ blodprøve:(

veienerlang

Elsker forumet
Gikk ikke denne gangen heller:( å nå må vi vente en syklus på ny runde. Hvordan gjorde dere det i forhold til jobb å forsøk? Føler jeg er fryktelig mye borte. Har valgt å være sykemeldt hele perioden mens bli har vert i forsøk, altså fra avreise hjemmefra til test dato nå denne gang, har fire dager på jobb i neste uke, men makter ikke gå, er helt utmattet mentalt:( å nå har jeg også ferie i fem uker, å når den er over er vi i gang med nytt forsøk. Føler på meg at sjefen kommer inkl å drepe meg:/

:( stor klem til deg

når det gjelder jobbsituasjon, så tenker ikke jeg noe over det nå! Jeg tenker at det viktigste for meg nå er å hvile, og slappe av i forsøkene...Dette er noe jeg gir mitt alt til! Jeg vil bli en mamma...og det kommer før jobb..

Takk for klem:)

ja tenker slik jeg også, mere denne gangen enn første gang, syns det var tyngre nå enn sist, vet ikke hvorfor, men er helt utslitt:/

uff...ja man blir skikkelig sliten av all motgang...
bare ta den tiden du trenger, det er bare DU som kan kjenne på hva kroppen din trenger...

Man blir det, bøyer meg virkelig i støvet ror di som har år bak seg med forsøk. Vi har prøvd i 4,5 år nå, men kun hatt to forsøk.

Ja en må kjenne på å være litt ego oppi dette, men samvittigheten gnager.

Kjenn på kroppen din kva du orkar. Få deg ein sjukemelding om du føler du ikkje orkar på jobb no! Har lite igjen for å kjempe seg på jobb! Bruk ferien godt til å slappe av og bygge deg sjølv opp igjen etter skuffelsen. Eg har sjølv vore sjukemeldt heile rugeperiodar og i andre rugeperiodar har eg jobba som normalt. Alt etter kva form eg har vore i og kva som har føltest riktig der og då. Har heldigvis ein fastlege som er veldig forståelsesfull oppe i alt. Masse lykke til med fortsettelsen! Håpar spira sitter på neste runde!

Takk for støtte, letter litt på samvittigheten at man ikke blir sett på som en "fjott" for at man ikke føler seg i humør eller har ork til å face jobb oppi dette.

Back
Topp