Neeeineineinei....

Hoppande teltplugg

Forumet er livet
Då e spysjuko kommet å tatt oss.. Eller.. Tatt snuppo..[:(]
Satt oppe hos søsto å dei tidligare ikveld (Carina hadde lagt seg i ei seng der), å kl hal10 måtte eg henta ne, for me skulle henta Sambo på jobb.. Eg kom opp, åpna døro, å hørte et lite klynk.. Skrudde på lyse, å der satt ei jenta FULL i spy.. Ikkje rart hu ikkje spiste kvelds liksom. Me fekk tatt ne opp, kledde av ne å putta ne i dusjen. Svogeren min henta sambo så eg fekk vaska Supsi skikkelig.

Da gjekk vel et kvarter, eg hadde nett fått på ne nye kler, å så kom da igjen.. Ikkje så masse denna gong, siden da ikkje va så møkje igjen å spy.. Hu fekk på seg ENDO ett nytt klesskifte, å fekk seg litt cola for å ha nåke å spy på. Detta kom i retur ette ein snartur i magen.. På heila meg.. Nerøve genseren å PLASK på golve..[&:] Å då va da berre å skifta IGJEN (Takk Gud for at eg e flinke te å  gløyma kler der oppe..[:D]), før me satte ne i bilen å sku heim. Me tok ein KJAPP tur te butikken først, så eg fekk kjøpt eplejus å ritzkjeks så me har i hus.. På vei derte kom da bittelitt, å på vei heim kom da bittelitt.. Da skal seiast at Snupsi va IKKJE me inn på butikken[;)] Vel heima spydde hu IGJEN.. denna gongen va da rett å slett ikkje meir å spy på så hu brekte seg å brekte seg i vasken på bade..[:(]

Stakkars snupsi e no i seng.. Eg skal øyeblikk gå opp å sjå om hu har sovna.. Har så vondt av ne... Hu e HEILT slappe, å orke ingenting.. Hu berre ligge på fange mitt når eg holde ne å hu e heil gusten å grå i ansikte..[:(] 

Førsta spysjuko e ikkje kjekke! Å trur eg rett, så blir da vel ikkje nåken vane..

Så no må  kontrollen me sku på imåro avbestillast, å så får me holda oss heima frå selskape te søsto imåro å heller eta restar ein anna dag..[:D]
Da e klart då at da e snupsis kjære søskenbarn så har smitta ne, men da e jo ikkje deiras feil stakkars..[8D]

Back
Topp