Neeei..

snart3barnsmor16

Gift med forumet
Våknet av tak i rygg og mage, tatt tiden i 1 time, hvert 4. Minutt. Om jeg går el ligger kommer de gjevnt.. Hvor lenge ser man Ann? Kvalm også. Ikke tenkt få ut ungen enda å jeg skal jo ha ks. Ingenting på stell. Blææ.. Blir lettere svett når de kommer.. Jeg vil sove søtt jeg nå

Jeg er førstegangsfødende og litt usikker på hvor lenge man bør vente. Jeg fant denne informasjonen på babyverden appen:

ImageUploadedByBV Forum1450312592.834585.jpg

Med tanke på at du skal ha planlagt KS, tenker jeg at du absolutt bør ringe føden nå å høre hva dem sier! Bedre å ringe en gang for mye, enn for lite!

Våknet av tak i rygg og mage, tatt tiden i 1 time, hvert 4. Minutt. Om jeg går el ligger kommer de gjevnt.. Hvor lenge ser man Ann? Kvalm også. Ikke tenkt få ut ungen enda å jeg skal jo ha ks. Ingenting på stell. Blææ.. Blir lettere svett når de kommer.. Jeg vil sove søtt jeg nå

Glemte å quote det jeg skrev :)

Kanskje du skal bruke rieteller en stund, slik at du kan bruke informasjonen fra den når du snakker med føden?

Ja bruker det, 4:30-5 min mellom hver. Var akkurat opp me guttungen som måtte på do, de kommer uansett om jeg ligger, står el går.. Får ringe å snakke til gubben.

Ja bruker det, 4:30-5 min mellom hver. Var akkurat opp me guttungen som måtte på do, de kommer uansett om jeg ligger, står el går.. Får ringe å snakke til gubben.

Ok! Ring til både gubben og føden!!
Krysser fingrene for at alt går bra <3

Sender over en god klem <3

Lykke til, ville kontaktet føden fortest mulig med tanke på at du skal ha ks :)

Lykke til!! Håper det bare viser seg å være kynnere med litt tak! Mm ja, ser du har fått gode tips her om å ringe føden:) Hold oss oppdatert hvis du kan :)

Spennende da:) Du får ringe føden å høre med dem. Vil ungen ut nå så hjelper det ikke å prøve å knipe igjen :D kanskje best å komme inn tidligst mulig om du skal ha ks...

Siden du skal ha KS, ikke utsett.
Ring føden om du ikke allerede har gjort det

Vært på registrering, hadde rier, hun sjekket 1 cm åpning, fikk 2 paralgin forte å sovnet. Venter på dagvaktene om vi får dra hjem eller ikke. Men antar det. Kun mens smerter nå :)

Back
Topp