Neeei...!?!

kikki^

Betatt av forumet
Oktobermirakler 2013
Altså, jeg fikk igjen TR i begynnelsen av Januar... Hadde en skikkelig runde med omgangssyken i midten av Januar (går på p-piller, men tenkte ikke over "problemene" med dette i forhold til oppkast) å nå kommer ikke TR, prøver å trøste meg med at den kanskje ikke er blitt regelmessig enda.... MEN tok en test (strimmel jeg hadde liggende siden i fjor....) å den var kritthvit på morgenurin - gikk i dusjen og kom ut igjen til en lyyyyyys rosa strek!!? Den kom veldig sent... Kan det være feil? At strimmelen er gammel etc?? Kjenner jeg blir kvalm ved tanken....... Dette kan ikke stemme?!

Det kan jo gå ann ja, desverre! Jeg tolket en av mine tester som negative, men den "ble positiv" etter å ha ligget en stund. Da var jeg gravid.

Jeg ville brukt penger på en digital test og tatt den på morgenurin i morgen.

Hjelp.........!! Dette kjenner jeg at jeg ikke er helt klar for, hverken det ene eller det andre *snufs*

Uff, klem til deg. Vil si som Sphynx her, ta en ny test på morgenurin. Håper du får svaret du vil ha :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Kjenner til dette! Jeg ble gravid 4 mnd etter jeg hadde fått nr 2:eek: håper du får det svaret du ønsker ;) enten bør du vente noen få dager og så ta en digitaltest, eller gå til legen..

Nå kjente jeg at jeg ble nysgerrig her.
Har du tatt ny test?
Håper du har fått det svaret du ønsket i så fall :)

Kjenner jeg blir skikkelig misunnelig her... skulle gladlig overtatt spira om det er noen.
men det går jo selvfølgelig ikke.
og skjønner jo det kommer både tidlig og brått på, på alle måter.
Håper du får det svaret du ønsker *klem fra meg*

Last edited:
Back
Topp