neeei!:( for sent ute

~Frøken Lykkelig~

Elsker forumet
Når starter ny slankekrig a?
kanskje like greit å droppe denne siden jeg ammer og ikke kan slanke meg, men denne uken er jeg inne på den sunne linje igjen:) har endelig fått begynt å trene litt igjen også:)
 
Det blir ny så snart sommerferien er over :) I fjor starta vi vel rundt 20. august....
Så da er det bare å slenge seg med ;) Kjekt å se at du er tilbake igjen på forumet, og gratulerer med jenta :)
 
Du skal jo ikke slanke deg på den måten når du ammer, men sunn livsstil og trening er bra for alle, så selv om du ammer i august kan du jo bli med da:)
 
Tusen takk Ninoz:) meg blir dere ikke kvitt.. jeg gikk jo opp alle kiloene jeg hadde gått ned, dette svangerskapet. ned 16, opp 16..blææ!
Savner å trene til jeg blir så sliten at jeg har lyst til å kaste opp! å presse kropp og sinn skikkelig..det å kjenne på maxpulsen og hvor mye jeg orker/klarer ...ååå skulle ønske jeg bare kunne knipse meg i god form igjen..merker virkelig kondisen og formen har blitt skikkelig crappy i løpet av svangerskapet...
kraftig bekkenløsning med alvorlige gangvansker gjorde det vanskelig å trene for  å si det sånn. Enkelte dager var det nok å bare komme seg ut av senga...

Men nå...! NÅ er jeg tilbake:-)
Lurer på å melde meg på et grete roede kurs igjen for å få kontroll på maten..:-)
 
Se det positive i det; Hadde du ikke gått ned 16 kg før du ble gravid igjen så hadde du nok hatt enda mer å slanke bort nå ;) Men jeg skjønner at det er kjipt når du har jobba så hardt :( Men nå VET du at du klarer det så da er det lettere å klare det igjen ;)
 
Back
Topp