Neeeeiii!!!

natali81

Forelsket i forumet
 nå har eg hatt problemer med å ha nok morsmelk for lillegutt i 2-3 uker nå[&o][:o][:(][:(][:(][:(]

eg har prøvd øke døgn, drikke alkofri øl, pumping og drikke masse vann...

eg har veldig vanskelig å akseptere at det kanskje blir mme fra nå av[X(][:o]

eg vet at det er flere som her inne som har hatt problemer med mengden og næringsinnholdet i melka...

har dere noen gode råd ??

Eg VIL amme sønnen min!! 

Jeg har hatt litt av det samme problemet...
Jeg har begynt og ta amme-te to ganger til dagen nå (Helios som jeg har kjøpt på apoteket).
Den funker på meg [:)]

her og gikk mengden ned en liten periode. småen var fornøyd, men fikk ikke pumpet en dritt ut [&:]
så begynte på ammete igjen og det gjorde susen.. våknet me melkesperng i natt [:-]

ORIGINAL: Bella_Blid

her og gikk mengden ned en liten periode. småen var fornøyd, men fikk ikke pumpet en dritt ut [&:]
så begynte på ammete igjen og det gjorde susen.. våknet me melkesperng i natt [:-]

lillegutta har vært alt annet en fornøyd[:o] viste ikke at han var så sur å grinet(han var sulten) før det gikk 3 dager å eg ga ham ekstra[&o]

ikke noe kjekt, men prøv ammeteen som du får på helsekostbutikkene... iallefall verd et forsøk.
Noe du stresser med ellers??? stress kan nemlig påvirke melkeproduksjonene... Har en venninne som minstet melken ved 6mnd pga planlegging av bryllup

hmmm.. skal reise til israel 3. juni, begynt å trene og sluttet med sukker, sjokolade og brus..[8D]

er stressende å være så flink [8D]

Når eg begynte å trene igjen, så dabba melka av.
Men no eter eg havregraut kvar dag, og drikker sikkert 3-4 liter vatn.
og det hjalp veldig for meg da.

oki..
havregrøt
ammete
3-4 liter vann
afipran og næsespray(metherese)

skal prøve alle disse.. å vist ikke spruten står i taket etter disse tiltakene så gir eg opp[8D]

ORIGINAL: natali81

oki..
havregrøt
ammete
3-4 liter vann

skal prøve alle disse.. å vist ikke spruten står i taket etter disse tiltakene så gir eg opp[8D]

Ja det bør den gjere!!!

ORIGINAL: natali81

oki..
havregrøt
ammete
3-4 liter vann

Gi oss en liten oppdatering om noen dager da[:D][:D]

Du trenger jo ikke gi opp ammingen enda. Begynt med fast føde ved siden av [:)]

Back
Topp