NEEEEI!!!

Og hva med vekta var det som skremte deg da?

Den har jeg vert over i mangen år allerede!!!!!  Laaaangt over desverre....

Og by the way.... Her sitter jeg og gumler dumle og salt potetgull....!! Det blir ikke bedre *sukk*
Viljestyrke kom til meg!!!!!

gått opp 10 kg på et år uten at jeg var gravid! Nå skulle jeg være flink å komme ned igjen.. hehe.. Men da får det bare utsettes litt til.. Men håper jeg klarer å være flink med mat og trening! Lørdagen i dag med både litt is og gull er vel ikke det beste, men en dag i uka kan man jo unne seg litt!! :) Dessuten er jeg VELDIG tørst!!! Så er jeg et par kg ekstra i morgen så må det være alt vannet jeg har drukket i dag!! hehe..

jeg har ikke vekt :P gruer meg til å veie meg hos jordmor :( min idealvekt er tyudeligvis ikke alle andres idealvekt :/

I mitt forrige svangerskap, veide jeg meg første gang hos legen, ellers ikke mer hos jordmor. Det går an det også:)

Hihih! Jeg tør søren meg ikke å gå på vekta ennå! Kan vente til jeg er skikkelig gravid,for da er det greit å veie litt ekstra!

uff, jeg gruer meg veldig til å gå opp i vekt den gangen her. sist gang syntes jeg ikke det gjorde noe. 

Jeg gruer meg fælt til å gå på vekta jeg og, veide meg for et par uker siden og da hadde jeg alt godt på 3 kg, lurer på hvordan dette skal gå. blir ikke akkurat bedre av at jeg sitter å spiser honnikorn nå.

Back
Topp