neeeeei :(

lille_mjau

Gift med forumet
Augustlykke 2015
jeg fikk ikke lån.. så nå kan jeg ikke kjøpe 3 roms leilighet..
åå.. det hadde vært fint om Arabella kunne få eget soverom..
er bare helt satt ut nå.. aner ikke hva jeg skal gjøre.....

Huff...så leit,håper det ordner seg[:)]

ingen bod.. ingen ingenting.. det er bare et rom hvor det er plass til en seng... og der skal jo jeg sove..
dette er leiligheten jeg eier og skal flytte tilbake til

http://www.finn.no/finn/realestate/object?finnkode=19171266&sid=xz3cabkmzj9521867

ORIGINAL: CogJ

Har du jobb?
Prøvde du å sitte opp noen som... sånn derre... husker ikke, men sikkerhet for lånet ditt? En som har betalt på lån i åresvis?

jeg har to kausjonister.. mamma og pappa..
men fikk ikke lån selv om de var villige til å bli medlånstakere..  :(

ORIGINAL: *p!nk smile*

hu dama i bankn sa at jeg vil først få lån når jeg begynner å jobbe.. jeg er ferdig på skolen våren 2011.. da må bellserulsen sove i senga mi helt til hun er 3 år.. da blir det kos å få henne til å sove alene når hun får eget rom:P

haha..

Har du prøvd flere banker? [:)]

ORIGINAL: lille_mjau

ORIGINAL: *p!nk smile*

hu dama i bankn sa at jeg vil først få lån når jeg begynner å jobbe.. jeg er ferdig på skolen våren 2011.. da må bellserulsen sove i senga mi helt til hun er 3 år.. da blir det kos å få henne til å sove alene når hun får eget rom:P

haha..

Du klarer nok å få henne til å sove i egen seng, da. Da kan hun jo snakke masse, så du kan nok "overtale" henne til å synes at det er svært stas å få eget rom og egen seng.

Jeg synes mer synd på dere som må ha det slik fram til den tid. Ser at det kan bli tøft. Håper du finner en løsning![:)]

ORIGINAL: **Flying Snowflake**

har du ikke egen seng til henne???det er vell plass til den på soverommet ditt eller ett annet sted??

hun har seng. jeg har en seng på 180 den passer akuratt inn mellom skapene. hvis jeg setter inn senga hennes så får jeg ike åpna skapene. men tenkte at hun får soverommet så sover jeg i stua.

ORIGINAL: Jubelmusa

Har du prøvd flere banker? [:)]

har prøvd 2 banker.. den første banken brukte et halvt år. 60 mase telefonen fra meg og 7 ganger glemte de meg før de sa nei.

toten sparerbank brukte 1 uke på å si nei..

ikke enkelt å ikke ha penger..

har du ikke egen seng til henne???det er vell plass til den på soverommet ditt eller ett annet sted??

hun har seng. jeg har en seng på 180 den passer akuratt inn mellom skapene. hvis jeg setter inn senga hennes så får jeg ike åpna skapene. men tenkte at hun får soverommet så sover jeg i stua.

om du har en god sovesofa så er jo ikke det noe problem [:D]

kjempe surt da

ORIGINAL: Bae ba

om du har en god sovesofa så er jo ikke det noe problem [:D]

nei ikke no sovesofa.. syns ikke det er noe fint.. senga mi skal lempes ut i stua :p haha.. skal kjøpe litt pynte puter og fint pynte teppe, så ser jo senga ut som et kunstverk :p hehe

ORIGINAL: lizzzzie

kjempe surt da

surt?? jaaaa.. da banken ringte og hun begynner hele samtalen med jaaaaaa... duuuuu, nå har jeg pratet med sjefen.. meeeeen..

ahh.. trodde jeg skulle blir grønn og stor g rive av meg alle klærne (bortsett fra trusa) og smashe alt jeg kom over..
nå er jeg bare lei meg.. ingenting har vist ordna seg for meg..

Det meste har en tendens til å løse seg på sikt. [:)] Har du forsøkt startlån i kommunen?

Det meste har en tendens til å løse seg på sikt. [:)] Har du forsøkt startlån i kommunen?

hva er det??

er det som førstehjems lån? for den har jeg jo brukt opp :P (husbanken)

hva er det??

er det som førstehjems lån? for den har jeg jo brukt opp :P (husbanken)

Jeg vet neimen ikke om det må være førstegangsetablering. Vet det er slik med banker, men tror neppe det er slik i kommunen. Min far fikk da det i voksen alder. Det er riktig nok mange år siden nå, men det var iallefall ikke til hans første hjem. [:D]

for jeg fikk lån i dnb nord søkte gjennom husbanken (førstehjemslån) kjøpte da en leilighet  til 1.050000. nå hadde jeg lyst til å kjøpe en leilighet til 1.100000 så det er snakk om 50 tusen.. men fikk ikke dette.. hmm. 

Back
Topp