Neeeeeej... (oppdatert lengre ned)

Phoebee

Elsker forumet
Fikk vite i går at ei venninn av meg som skal ha baby 6 uker etter meg kanskje aborterer.. vi vet ikke for sikkert enda, men hun hadde plutselig begynt å blø og d har ikke stoppet.. Var hos legen i dag og da fått henvisning til UL.. så håper hn får d kjapt, sånn at vi får vite for sikkert.. Vet jo at d kan å bra, men legen sa at d kunne være starten på en abort.. [:(][:(][:(][:(]

og vi som har 4 mnd mellom våre små allerede...hadde vært så gøy å fått enda tettere nå.. Huff.. jeg håper virkelig virkelig virkelig at d går bra. [8|] (hun er nå 10 uker)

uff nei, får håpe det bare er en hormonblødning!!

Ånei!

Krysser alt jeg har for at det går bra!!

ORIGINAL: MiMiTa

Ånei!

håper virkelig at det går bra!

ORIGINAL: MiMiTa

Ånei!

Krysser fingrene for at alt går fint.. Er det bare blødninger så kan det være vanlig..Legevakten sa til meg også at jeg kanskje aborterte i uke 12 da jeg blødde.. Er nå snart 16 uker på vei..  Litt anderledes om det er smerte i mage og rygg og blødninger.. Håper alt ordner seg for venninnen din...

uff... opplevde noe lignende med en venninne da jeg var gravid med første. Men da var hun litt lengre enn meg, så det resulterte i at jeg fikk helt noja selv også. heldigvis ble hun gravid igjen ganske fort.

Håpe det ikke er alvorlig med vennninnen din! krysser fingrene!

Vi får sende gode tanker alle sammen  å håpe på det beste.... ikke mye gøy når slikt skjer....

ORIGINAL: Maja81

uff nei, får håpe det bare er en hormonblødning!!

ORIGINAL: MitteMinda

håper det går bra..

har hun hørt noe mer?

hun har ikke fått UL enda, men d har jo vært helg..(hun skulle ringe å purre i dag).. men fikk melding i helga om at blødningene hadde blitt verre og at d var vondt i magen.. så hun va ganske sikker på at hun holdt på å abortere... [:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(]

Ånei, så trist!

Er det virkelig slik at man ikke får UL i helgene om man er redd man aborterer??

Stakkars da, gå slik å ikke vite sikkert!

Back
Topp