Neeeeeeiii!

Cameleon

Gift med forumet
Æsj!

Jeg var på do, og jammen blør jeg...! [&:][:(]

Er så lei meg nå!!!! VET at den kan være helt normalt, men jeg blir så urolig...! [:(][:(][:(]

Vil ikke dra på jobb, vil ikke blø, vil ikke miste!!! [:'(]

*redd*

-----------------------------------------------------------------

Kommet hjem fra lengen nå! Fikk henvisning til Gyn. på sykehuset pga de trodde det var svangeskap utenfor livmoren....

Fikk innvendig UL, så en slimhinnepose på 8mm i diameter, i livmoren så gyn. mente det var plass til foster der. Så ikke noe unormalt på eggleder, eller noe annet unormalt!
fikk ikke se noe plommesekk(?) eller noe bankende hjerte. Gyn. mente dette var litt for tidelig, er 6 + 0 idag.. Så tok HCG prøver, skal ta nye om to dager, og får ny UL om en uke...

Kommer til å bli to laaaange dager, å vente å se om HCG går opp eller ned... [8|]
Er kjemperedd, men blødningene er litt mindre nå tror jeg, og det gjør ikke vondt lenger! Så det er iallefall positivt..

Er redd, men vi får bare vente å se.. er sykemeldt i en uke.

huff da, trenger jo ikke bety at du mister, men skjønner godt at du blir nærvøs.
Jeg vill ha holdt meg hjemme fra jobb og ringt legen, og tatt livet med ro til blødningene stoppet

Neiiiii! Huff [&:] Skjønner godt at du blir reddd, men ikke sikkert det er noe farlig! Ring legen din, og krev at du får komme på en UL. Man skal IKKE gå rundt og være redd når man er gravid, spesiellt ikke når man blør! Jeg skal krysse fingrene for deg, og at alt er iorden med spiren din. Lykke til. Klem fra meg. 

Uff da..
Krysser fingre for at alt er bra med spiren!

uff da!

krysser fingrene for deg!!

Uff, sitte bare å griner her nå! [:(]

Helt sjokken! Fikk minnene tilbake fra jeg mistet sist..! [:(]

Ringer jeg bare fastlegen og sier jeg blør og vil ha UL? eller ringer jeg sykehuset??

Jeg hadde ikke reist på jobb. Legg deg godt på rygg i sofaen og slapp godt av. Prøv å unngå å løfte for mye.

Krysser fingrene for at alt går bra.

ORIGINAL: Cameleon

Uff, sitte bare å griner her nå! [:(]

Helt sjokken! Fikk minnene tilbake fra jeg mistet sist..! [:(]

Ringer jeg bare fastlegen og sier jeg blør og vil ha UL? eller ringer jeg sykehuset??

Prøv først å ringe fastlegen din, og forklar at du blør og er veldig bekymret. Og at du ønsker å få en innvendig UL for å se at alt er bra. Hvis ikke det hjelper, så ringer du sykehuset. Og ikke gi deg før du får komme!

Åååh! Ringte nå, men de har LUNCHPAUSE! Gaad! hehehe... Tenk å spise lunch mens jeg blør! [:'(] hihi, neida!

Kom på at fastlengen min har fridag idag, men får ringe til de å høre etter lunchpausen deres jeg da....
Hvis ikke kan jeg kanskje ringe legevakten..

Uff, jeg skjelver!

Åh, så dumt! [:'(]
Kanskje det er en god ide å ringe legevakta? kan hende det er større sansynlighet for at du får komme inn der enn på vanlig legekontor.. Skader ikke prøve hvertfall [:)]

Sånn! Ringte lengen, fikk time halv 3, men hun jeg skal til da, har ikke innvendig UL (mulig det ikke er vanlig å ha på legesenter?) Men kan jeg da krangle meg til en time på sykehuset/legevakten med innvendig UL?
Hu kontordama jeg bestilte timen med nå, sa jeg skulle snakke med legen om det var mulighet for UL.. Så da må jo det være et alternativ siden hun sier det sånn??

[&:]

Sånn! Ringte lengen, fikk time halv 3, men hun jeg skal til da, har ikke innvendig UL (mulig det ikke er vanlig å ha på legesenter?) Men kan jeg da krangle meg til en time på sykehuset/legevakten med innvendig UL?
Hu kontordama jeg bestilte timen med nå, sa jeg skulle snakke med legen om det var mulighet for UL.. Så da må jo det være et alternativ siden hun sier det sånn??

[&:]

Godt du fikk komme! [:D]
Hvis legen ikke har innvendig UL, så kan du be om en henvisning til sykehuset. Mye bedre å sjekke en gang for mye en for lite [:)]
Masse lykke til! Håper virkelig du kommer tilbake med positive nyheter [:)]

TUSEN takk for all hjelp!!

Jeg blir jo så stresset og lei meg at jeg ikke har kontroll på noe her!

Skal oppdatere så fort jeg vet noe jenter!

TUSEN takk for all hjelp!!

Jeg blir jo så stresset og lei meg at jeg ikke har kontroll på noe her!

Skal oppdatere så fort jeg vet noe jenter!

Bare hyggelig å kunne være til hjelp. Vi må jo ta vare på hverandre her inne [:)] Masse lykke til!

lykke til hos legen i dag!! skal krysse fingrene for deg!

ORIGINAL: Luna_girl

Å så dumt!!

Håper virkelig at du ikke mister!!

Spent på oppdatering!

Usj, det hørtes ikke gøy ut.. Håper du får gode nyheter hos legen!

ORIGINAL: Luna_girl

Back
Topp