Neeeeeei svakere test

Oktoberstorken

Elsker forumet
Oktoberlykke2020❤
Jeg kjenner jeg ble helt uvel nå... Tok ny test bare for å se om den var blitt sterkere... Men neida den er SVAKERE!!

Enda en SA nå?!

Huff må komme meg til legen å ta hcg i morgen! Får ikke ro i sjela.... :oops:

Vedlegg

• IMG_20200216_150901.jpg
    IMG_20200216_150901.jpg
    19,7 KB · Visninger: 112
Du må huske at det kan være forskjellig mengde fargestoffer i testene ❤❤

Ikke stresse ennå, er det tatt på samme tidspunkt? Kan være at det er mer uvannet urin enn første test

Tror jeg tok den første på morgenurin og den i dag var 2. gangs.. håper det "bare" er det eller fargestoff som nevnes over her... Tar uansett å ringer lege i morgen :oops:

Kan være fargestoffet. Håper det ikke er noe mer enn det ❤️

Holder en knapp på fargestoff og utvannet urin. Man blir jo så bekymret av slik! Ikke tiss mer på pinnen for å se stigning...

Krysser fingrene for deg!

Takk jenter :Heartbigred

Hatt så lite symptomer også. Pleier å ligge rett ut superkvalm men nå er det nesten ikke et symptom

Det trenger ikke bety noe. Husk at slike tester ikke er laget for å se stigning :Heartred

Tror egentlig at når man når et visst HCG nivå vil ikke testene bli sterkere, og dermed kun variere i styrke utfra hvor konsentrert urinen er. Jeg tok en test før ul å syntes også den va noe svakere. Dette var med utvannet urin men likevel. På ul så vi et bankende hjerte og alt var bare vel:Heartred

Back
Topp