Neeeeeeeeeeei !!!!!!!!

• Trådstarter Trådstarter *BV addict*
  • Opprettet Opprettet
B

*BV addict*

Guest
Uff, jeg hadde kjøpt en helt ny jean paul one pice til snuppa, kostet jo litt penger og var sååååååå fin.
Den er bare 3 dager gammel men allerede "ødelagt" :(
Hun krabbet rundt på et butikkgulv her en dagen og når jeg løftet henne opp ser jeg at hun er syykt møkkete.
Vet jo at hun ville bli møkkete men ikke så mye som hun var.
Det var et gammelt tregulv som var mørkt/slitt på en måte.
Tenkte at denne møkka går vel sikkert av i vask.
Har jo blitt mye bedre men knæra på dressen er fremdeles litt møkkete.

SÅ, jeg lurer på om det er noen snille damer der ute som har noen geniale vasketips til meg??? ;-)

Ring Omo imorra? 

"Som eneste vaskemiddel har OMO sin egen servicetelefon. Dersom du har spørsmål angående vask og stell av tøy, kan du kontakte OMO Direkte på tlf 810 00 410. OMO Direkte har åpent hverdager 9-15."

Du kan ringe dit og få råd :)

Hverdager ja..da må du vel vente til mandag i tilfelle.

Prøvd Vanish?

Prøvd å gnikke det vekk med masse zalo og varmt vann?

LilleLavendel skrev:
vanish er et sikkert kort her i gården!:) lykke til! håper det ordner seg!

Men hvor i vaskemaskina putter man vanish ?

Her bruker vi Gallesåpe til det meste. Om ikke det tar det så tyr jeg til vanish spray direkte på flekken, og litt ekstra vanish pulver sammen med vaskepulveret. Zalo kan også smøres direkte på flekkene for så å vaskes på vanlig måte.

hmmm spørs om det er for sent nå.

flekkfjernerspray på tørt tøy og la virke. vanish sammen med vaskepulveret i maskinen (eller i eget flekkfjerningsprogram).

Synes kanskje ikke en aktiv 3 åring hører hjemme i en Jean Paul onepiece som ikke tåler bruk, men det er jo ikke min sak..

Har du prøvd Wanish? Tar det meste av flekker mine barn lager iallefall.

Lykketil! :)

ruskesarah skrev:
Synes kanskje ikke en aktiv 3 åring hører hjemme i en Jean Paul onepiece som ikke tåler bruk, men det er jo ikke min sak..

Har du prøvd Wanish? Tar det meste av flekker mine barn lager iallefall.

Lykketil! :)

Sånn er det med alt av flekker- en aner ikke hva som ikke går av i vask før en har vasket det. Samme om det er et medlemmær til 600 eller et billigplagg til 100. En flekk er en flekk !

*BV addict* skrev:
LilleLavendel skrev:

Hvis du har den spray-flaska så sprayer du rett på klærne og lar det tørke ca 1 minutt eller så har du det pulveret oppi der hvor vanlig vaskemiddel er =)

*BV addict* skrev:
LilleLavendel skrev:

Tuller du..? Det er pulver.. legges i pulverkammeret der resten av vaskepulveret skal være.. Har du spray sprayer du rett på flekken..

[Malin] skrev:
*BV addict* skrev:
LilleLavendel skrev:

Tuller du..? Det er pulver.. legges i pulverkammeret der resten av vaskepulveret skal være.. Har du spray sprayer du rett på flekken..

Nei for jeg bruker ikke vaskepulver men flytende.
Prøvde vanish pulver i kammeret der en gang og da bare la det seg som klumper.
Trodde det at om man vasket med pulver så var det da man skulle bruke vaskeball - men kan hende jeg tar feil !
Aldri vasket med pulver før.

Back
Topp