Neeeeeeeeeeei.... spotting.

sengepolka

Elsker forumet
Jeg har begynt å spotte og er helt hysterisk akkurat nå, kan ikke få sagt hvor redd jeg er.............
jeg vil ikke forlate dere...............[:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(]

er det mange av dere som blør/spotter??

Har mest lyst til å saksøke legen min om jeg mister.............

Det går nok fint!!!
Du har jo kommet deg forbi de verste ukene, så er nok ingen ting[:)][:)]
Prøv å ta det rolig, og ring legen for å få UL evt. bestille en privat UL så du slipper å tenk noe mer på det[;)]

spotting generelt er et skremmende signal.
men ta det rolig, ikke overannstreng deg. be gubben ta alt som er tungt. og bestill time til ul... ;)

søte dere er jenter.................. [:)]
Jeg ringte gyn og hun ba meg bare avvente og se om jeg blødde mere, hvis ikke skulle jeg bare ta det rolig og IKKE LØFTE TUNGT ELLER STRESSE!!!! og akkurat det er det jeg kranglet med legen om, svangrskapspenger for å avbelaste min arbeidsmengde... huh. huff for et styr dette [:'(][:'(][:'(][:'(]

Jeg skal til Ul neste mandag uansett, så blødde jeg ikke mere så skulle jeg vente til da... herregud jeg har lyst å sjekke det NÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ.

Det komme nok helt sikkert til å gå helt fint:) Skjønner at du bekymrer deg. Det hadde vel alle gjort:) Men du kan blø av ulike årsaker. Jeg fikk blødninger hele tiden med eldstemann og det gikk helt fint:) Håper du klarer å slappe av og la din kjære styre på:) Ta deg et par sykedager hvis du føler at du trenger det:) Lykke til:)

Hei hei [:)]
Ikke vær for engstelig..jeg har blødd hele tiden, og jeg har hatt store koagler som har kommet ut, samt masse friskt blod og...er ikke noe moro, man tror man mister mens det pågår..men alt er fortsatt vel med lille baby inni der, og blodet kommer bare fra et sår i livmora....
Du burde få ul på dagen, stå på ditt..jeg har vært på ul 3 ganger allerede, pga redsel for at det er begynnende sa

Huff... ikke noe gøy med spotting.....

Håper virkelig det gir seg.....

Virkelig bra at du skal til UL neste uke.... forstår godt at du helst ville hat en akkurat nå men..... det går nok bra skal du se!![;)]

Sender deg en klem og krysser det jeg har og eier for at det er helt ufarlig!!!!

Skjønner det ikke er morro med spottig. Har jo hatt en del av det selv og man blir desverre engstelig. Men, jeg ser det er veldig mange som har det og det er tydeligvis ganske så normalt. Håper alt er bra med den lille[:)]

Tusen takk jenter..
Jeg klarer bare ikke slappe helt av, kjenner jeg gikk helt til bunns med en gang jeg så det og er trist enda, men jeg tror det går bra også........... har ikke kommet mere siden kl 14.30 i dag ihvertfall........

og det hjelper å få beroligende meldinger av dere......... syns det hjelper aller mest faktisk. ellers blir et bare slappe av på sofa for meg i kveld og jeg skal ikke jobbe mere enn jeg absolutt må denne uka... bank i bordet.

krysser fingre og tær for deg!!

Min mor sier at om man spotter, så skal man ligge med beina høyt. Vet ikke om det har noe å si, men hun fikk i hvertfall beskjed om det en gang i tiden.

Krysser alt jeg har for deg;) Dette skal gå bra, vettu;)

ORIGINAL: Jaybird

Min mor sier at om man spotter, så skal man ligge med beina høyt. Vet ikke om det har noe å si, men hun fikk i hvertfall beskjed om det en gang i tiden.

Krysser alt jeg har for deg;) Dette skal gå bra, vettu;)

Da skal jeg høre på hva mor sa... [:D][:D][:D][:D]

Det var akkurat det samme som jeg pleier å få da jeg skal ha mens, men har ikke fått noe mere i dag..........

Men da jeg så det på jobb i dag begynte jeg å hylgrine, jeg er attpåtil velig sliten om dagen og oppgitt over helsenorge etc ++++++ så det gjorde liksom at jeg gikk rett i bunns med alle tanker.

er i bedre humør nå og mye roligere.... takket være dere er ting litt lettere. [:)][:)][:)]

Godt at du har fått beroligende meldinger fra både jentene her inne og fra gyn.
Bra at det har gitt seg, og krysser fingrene for at det holder seg borte.

Tror som de andre sier at litt spotting ikke trenger å være noe alvorlig.
Så da er det bare å la mannen ta godt vare på deg de neste dagene, og lade opp til ul om ei uke [;)]

Jeg har spottet litt rundt uke 6, 7, var på ul og så bankende hjerte så det var ikke noe farlig. har spottet litt igjen i går men ser ut til at et har gitt seg igjen så jeg prøver og berolige meg selv med at et ikke er farlig nå heller! Stort sett så er det jo helt ufarlig!! Men skjønner veldig godt angst-følelsen din, klarer ikke å slappe helt av selv enda! :)

Skjønner du blir stressa av spotting...man tenker det værste først.. men som dem andre jentene sier så er d mange som har det og det ender oftest opp med frisk bebbis som resultat[:D]
jeg spotter litt sjøl, og fikk beskjed fra gynlege det mest sannsynlig var fordi det dannet seg en liten blødning når morkaka festa seg. Dette var ganske vanlig og helt ufarlig. Det er sikkert masser av andre grunner til blødning, men d går jo BRA med mange mange[:D] stå på og få ul! slapp av, tenk på deg sjøl og prøv å tenk positivt[;)] detta går bra!!

Har ikke blødd/spottet siden i går... og kjenner jeg er mye roligere i dag. Men begynte å bli litt stresset på jobb idag, en tyv, en tlf, et par kasser som streiket og kundemas................ [:'(][:'(][:'(][:'(]og da gikk blodpumpa som fy og jeg tenkte: "ta det med ro ta det me ro ta det med ro.......................huff" da sleit jeg litt ass.. hehe... gleder meg ihvertfall til Ul på mandag og få pratet litt orentlig med gyn [:)][:)]

Må ærlig innrømme at dette er skikkelig uvant for meg, samboer driver og ordner ute og holder på som bare det og jeg tør ikke gjøre noe... og jeg er en skikkelig "sjauer" til vanlig, så dette er vanskeligere enn jeg trodde...

MEN ER IHVERTFAll VERDT DET [:)][:)][:)]

Back
Topp