NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEI!!!!

x1xHappybody :)

Flørter med forumet
Fy f... nå er jeg LEI av alt [:(]
Den jævla kvalmen er kommet tilbake for fullt, går rundt og kjenner en klump i halsen hele tiden og den bare vokser føles det ut som.
Jeg blir så utrolig lei meg, så sinna, frustrert osv... vet ikke hva jeg skal gjøre jeg [:(]
Brekker meg og "gulper" hele tiden ... VIL IKKE , VIL IKKE !!!

uff d r kjipt. husker åssen d var.....[:'(] [:@]
men d var noen her på babyverden som kom med d tipset ang kvalme og spise lovehearts godteri[;)] kanskje du skulle prøve den....

Uff! Stakkar lille venn[:o] Akkurat sånn som jeg har det.
Jeg unngår i det lengste å bøye meg fremover, for da kommer det...[:'(]
Har noen tips som kanskje kan hjelpe: Drikk en blanding av farris og eplejuice, spis salt lakris eller drikk myntete. Lykke til dakar liten[:)]

ORIGINAL: lille lou

Uff! Stakkar lille venn[:o] Akkurat sånn som jeg har det.
Jeg unngår i det lengste å bøye meg fremover, for da kommer det...[:'(]
Har noen tips som kanskje kan hjelpe: Drikk en blanding av farris og eplejuice, spis salt lakris eller drikk myntete. Lykke til dakar liten[:)]

Nå synes jeg innmari synd på meg selv, tappet vann i badekaret og lå der og gråt , synes det var sååå urettferdig [:(]
Jeg ville overtatt allslags svangerskapsplager om jeg bare ble kvitt kvalmen, seriøst !!

Har drukket litervis av farris/eplejuice blanding, det hjelper ikke... Spiser tyrkisk pepper så det oser etter, de hjalp først men nå funker det ikke lenger [:(]
Bæs og hyl, jeg er voksen dame som griner som en unge jo...
MEN DET ER SÅ URETTFERDIG !!!

Heisan,føler med deg,for jeg har kastet opp mye siden jeg var5+4,og er nå 10+4.
Etter jeg begynte å bruke seaband ble jeg bedre.Kaster opp ennå,men ikke så ille som tidligere.
Når jeg glemmer å ha det på en stund er det tilbake til doskåla...[:'(]

Og surt smågodt og drops syns jeg hjelper meg mye[:D]

Lykke til,det trenger vi,for jeg vet ikke hvor lenge jeg makter å gå slik..heldigvis kommer det noe godt  utav det..[:)]

Back
Topp