need help..

Veronika88

Gift med forumet
Jeg har til vanlig veldig fin og ren hud. Nesten aldri hatt kviser, så har vært heldig.

Men nå derimot. Ca en mnd etter tulla kom (jeg fullammer ja) så plopper de ut. Huff når endelig den ene er vekk så kommer en ny en. Skal ikke klage for har bare en og en som regel, men når det kommer en så kommer den skikkelig. hehe.

Men nå har det kommet 3-4 store i ansiktet. og skal ha barnevelsignelse på søndag og jeg vil ikke se ut som ett juletre i fjestet [:'(][:'(] Noen som har noen bra tips på hvordan man blir kvitt kviser fort?

Jeg har kjøpt inn dyre renseprodukter og kremer, men som mange sier så kommer de av hormonene og da hjelper jo ikk dyre renseprodukter?

Kan desverre ingen triks på få bort kviser. Men er som mange sier at det er mye hormoner som går i kroppen våres. Det jeg kan anbefale er å bruke mineralsminke, det dekker bra, men ligger ikke i lag og ser veldig naturlig ut.
Jeg bruker GLO MINERALS selv og elsker den sminken, huden min har blitt kjempe fin etter at jeg begynte å bruke den, var plaget med mye kviser før.

får jeg en kvise så tar jeg på tannkrem over natten, da tørker den inn, fønker her men selvfølgeli ingen garanti[;)]

Har ikke prøvd selv, men noen sier at hvis du tar på et plaster over natten vil innholdet i kvisen gå inn i plastret. 

Jeg hadde det samme problemet under svangerskapet, men jeg fikk ikke bare en og en:s jeg så rett og slett helt jævlig ut, likte ikke gå ut blandt folk!

Jeg kjøpte en slags krem på helsekost som jeg smurte på kvisene på natten som skulle tørke dem ut. men nå husker jeg ikke helt hva den het:s hmmmm

Skal se om jeg finner tuben ett sted så skal jeg oppdatere:p

Fant den ikke men er en liten hvit tube med grønn skrift... Tror kanskje det var Maria Entrich eller noe:s

Takk for maange gode tips. Dette ska prøves!

Har prøvd tannkrem noenganger. Selve kvisa går jo bort, men blir bare sår..[:'(] Men jeg syntes det er bedre med ett lite sår enn en kvise da [:D]

Jeg bruker en rensegel fra syvende himmel, brukes morgen og kveld..Da forsvinner de kjapt :) Dermalogica special cleansing gel heter den. Den koster litt, men den varer leeenge [:D]

HAr desverre ikke tips, men ta det opp med legen din.. Jeg kjenner en som fikk problemer med dette etter ss og har det fortsatt mange år etter... Hun ser ikke ut stakkers[>:] Bare pass på at det ikke utvikler seg og blir verre. Ta tak i det tidlig så ikke du ender opp med masse "akner" eller hva det er det heter[&:] "god bedring"

ORIGINAL: lizzlie

Jeg bruker en rensegel fra syvende himmel, brukes morgen og kveld..Da forsvinner de kjapt :) Dermalogica special cleansing gel heter den. Den koster litt, men den varer leeenge [:D]

Jepp!!! Jeg kjøpte min (500ml) før jul, har den fortsatt- og jeg renser 1-2 ganger hver dag. Et ekstra tips er å trykke pumpen bare halvveis ned. Da får man ut mer enn nok produkt- Den varer jo dobbelt så lenge.. [:D]

ORIGINAL: Kimsi

ORIGINAL: lizzlie

Jepp!!! Jeg kjøpte min (500ml) før jul, har den fortsatt- og jeg renser 1-2 ganger hver dag. Et ekstra tips er å trykke pumpen bare halvveis ned. Da får man ut mer enn nok produkt- Den varer jo dobbelt så lenge.. [:D]

Hmm ja kansje jeg skulle prøvd denne. Snakket med noen som liksom skulle ha peil. De anbefalte Biotherm, og det var sviindyrt, men funker ikke i det hele tatt..

Kan jo ta det opp med legen, men han mener kansje det ikke er så ille. Er jo bare en kvise her og der i ny og ne.. Men jeg er ikke vant til å ha noen, så det er ikke morro å gå konstant med 1-4 kviser i ansiktet[:'(]

Back
Topp