Nedverdigende opplevelse!!!

Memme

Glad i forumet
En venninne av meg var hos legen i dag med magetrøbbel og fikk beskjed om å gå på apoteket å kjøpe seg en stor flaske klyx og så se om det hjalp.
Hun kommer til apoteket og går i kassen for å be om dette og så svarer damen bak kassen."Vi selger ikke dette til gravide!"
Men jeg er ikke gravid svarer hun og så klarer det dumme fehuet å si."Å nei,det ser jo bare veldig sånn ut......."
Hva synes dere??????[&:]

Herregud, hun burde tatt seg et kurs i god kundeservice!![:@]

ORIGINAL: Elimor

Bra sagt!

ååå fy f.... da hadde jeg spurt tilbake om hva hun mente med det egentli?!!

sjokkert!! Er det mulig!??
Kjenner jeg blir skikkelig sinna inn meg..!!

jeg hadde F*** meg sport hvor daglig leder var.. og tatt det opp med sjefen.. det der er rett å slett mobbing.. fytti grisen at noen kan si noe slikt til kunder..
blei helt satt ut jeg nå..

ORIGINAL: Silje CFO

fy søren.. en skal være ganske så sikker før man sier noe sånt assa!!

gravide skal jo ikka ta klyx, men poenget her var jo at venninne ble behandlet frekt....  

jeg hadde heller tatt en vinkling som f.eks: "
og som standard informasjon så må jeg bare legge til at gravide og folk med hjertesykdommer ikke bør ta klyx hjemme.. Sånn at den som skal ta klyxet får informasjon om dette"

[&:][&:]Skrullehue ansatt på apotek[&:][&:]

ORIGINAL: valentinesbaby

gravide skal jo ikka ta klyx, men poenget her var jo at venninne ble behandlet frekt....  

og som standard informasjon så må jeg bare legge til at gravide og folk med hjertesykdommer ikke bør ta klyx hjemme.. Sånn at den som skal ta klyxet får informasjon om dette"

Jeg vet at de er pliktet til å gi slik informasjon til sine kunder men det hadde vært mange andre måter å formidle budskapet på!
Hun kunne i steden spurt om hun var gravid eller hadde hjerteproblemer da dette produktet ikke skal brukes i disse tilfellene.

ORIGINAL: Memme

ORIGINAL: valentinesbaby

Jeg vet at de er pliktet til å gi slik informasjon til sine kunder men det hadde vært mange andre måter å formidle budskapet på!
Hun kunne i steden spurt om hun var gravid eller hadde hjerteproblemer da dette produktet ikke skal brukes i disse tilfellene.

ja var jo det jeg skrev... [:)]at vinklingen kunne vært helt anderledes.. jeg hadde blitt kjempelei meg om noen hadde spurt meg om jeg var gravid/tatt for gitt at jeg var gravid når jeg ikke var det

men er man ikke sikker så holder man kjeft!
ORIGINAL: *LiseT*

[;)]

finnes det virkelig så frekke mennesker der ute????  OMG!!!!

FREKT!!!!

Back
Topp