nedtur

Marie85

Forelsket i forumet
huff å huff... det skulle vise seg at de store fine "silikon" puppene jeg hadde de første mndne etter fødselen nå er blitt som to tomme skinnposer som henger fra brystkassa mi..før jeg ble gravid brukte jeg str 75 B og nå bruker jeg 75 A og den er for stor!! kjeeedeliii[:'(]

huff ja... HØRTES KJENT UT...CL.

Jeg gleder meg til å få små søte tepose-pupper!!! [:D]

ALLTID vært misfornøyd med mine altfor store pupper, og nå er det jo helt ekstremt.. blæh

Som om de ikke var SMÅ NOK fra før liksom, så skal de bli ENDA MINDRE etter endt amming?!? [:'(]

Men er verdt det,da.. 

Hehe... Get used to it[8D]

Mine var store D-cuper før jeg fikk barn.. Syntes selv de var alt for store den gangen!
Men så gikk de ned til C etter første barnet, B etter nr. 2, så blir det vell A nå da, etter nr. 3[:'(]
Ba sambo bare nyte det mens jeg enda ammer.. Snart er det bare embalasjen igjen[&o]

Mine er alt for store så håper dei krymper litt etter amming ja, gikk ikkje så veldig masse ned etter at eg slutta å amme daniel

Er det upassende av meg å si at puppene mine er som de var da jeg var 17....????[;)][;)][;)]

ORIGINAL: *Mamsen til Ane*

Som om de ikke var SMÅ NOK fra før liksom, så skal de bli ENDA MINDRE etter endt amming?!? [:'(]

Men er verdt det,da.. 

Signerer alt dette jeg... [:'(] [:D]

Med meg er det motsatt. Før jeg fikk Sebbern så hadde jeg en D, så ble det F. Kom ikke lenger ned en til E før jeg fikk Joachim å her nå opp i en F igjen, egentlig en G men finner ikke det så da blir det F.

Ikke regner jeg med at de blir noe mindre når amminga er ferdig denne gangen heller [:'(][:'(]

Back
Topp