Nedtur

*LykkeLoppa*

Glad i forumet
Februarlykke 2015
Skulle ringe inn mens i april for å starte nytt icsi forsøk men har ikke hatt mens siden 6feb så ringte de for å høre om hjelp... Viser seg at de hadde tenkt å ringe meg.... De vil ikke jeg skal prøverør.... Fordi jeg har 4 avbrutt forsøk (eggene bare slutter å utvikle seg) sa de vil gå tilbake til femar/letrozol og inseminering der blir jo å gå bakover igjen... Prøvde jo dette før jeg starta med prøverør.... Er jeg ikke gravid innen november skulle de ta ny vurdering... Men lurer på å kaste inn håndkle nå dette er en tøff nok prosess å så måtte starte forfra igjen.... Fy f...

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Stakkars deg og dere! Skjønner så godt at det er tøft å få en sånn beskjed. God klem herfra

Sent from my iPhone using BV Forum

Huff, det var ingen ok beskjed å få. Jeg vet ikke hva jeg skal si, annet enn lykke til med valget uansett hva det blir. God klem

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Det var ingen koselig beskjed å få! Kan nok være smart å ta en pauseh og tenke igjennom ting. Hva med å kanskje vurdere å få hjelp i utlandet? Vet det er dyrt, men de har vanligvis flere alternativer.

Sender deg en stoooooooor bamseklem!!! Ta godt vare på hverandre! !

Så utrolig kjedelig å måtte gå bakover. Som Lena sier, kanskje vurder privat i utlandet? Går dere offentlig eller privat nå? Ta vare på hverandre i denne prosessen. Det er utrolig tøft for psyken:(

Det var ingen koselig beskjed å få! Kan nok være smart å ta en pauseh og tenke igjennom ting. Hva med å kanskje vurdere å få hjelp i utlandet? Vet det er dyrt, men de har vanligvis flere alternativer.

Sender deg en stoooooooor bamseklem!!! Ta godt vare på hverandre! !
Slett ingen grei beskjed å få og jeg sender en stoooor klem. Samtidig signerer jeg det Lena skriver.

Vi bruker offentlig. Porsgrunn... Har maila litt med hausken idag... Men hva har de i utlandet å tilby? Evt hvilke klinikker er gode? Må prøve å spare masse penger ja...

Vi bruker offentlig. Porsgrunn... Har maila litt med hausken idag... Men hva har de i utlandet å tilby? Evt hvilke klinikker er gode? Må prøve å spare masse penger ja...

Det er en her inne som bruket Maigaard i Danmark, og var visst veldig fornøyd med de:)

Jeg har bare hørt om maigaarden jeg også. Men helt sikkert flere her inne som har erfaringer i fra andre steder, så kan anbefale å starte egent tråd på det :)

Huff da...Dette er skikkelig nedtur ja:( Jeg hadde kanskje også søkt hjelp i utlandet kanskje ja...Sender deg en trøsteklem:Heartbigred

Back
Topp