Nedtur *klage*

KAYN

Februar14 <3
Februar 2014 - Skjult forum
I går snakka jeg med legen som var med på keisersnittet mitt. Og hun sa at hvis crpn min hadde gådd ned i dag at jeg da kunne flytter over til nyfødt intensiven. For da fikk jeg pencilin i tablettform og var da ferdig på barsel da de egentlig ikke kunne gjøre så mye mer for meg. En nyhet jeg var overlykkelig over.
Nå kom jordmor å fortalte at crp'n hadde gådd ned. MEN gynekologen mente at jeg ikke burde flyttes enda.
Så da må jeg fortsette å ligge på barsel!
Er sååå lei meg akkurat nå. Var en tur på toalettet og gråt en skvett. Hadde gleda meg til å komme nærmere tvillingene, og kunne ta de med på rommet og få være litt mer alene med de.
Ligger jo på 2mannsrom på barsel, så får liksom ikke tid for meg selv da, får ikke slappet av på dagen heller da den andre mamman har besøk av mann og barn.
Uff.. synes litt synd på meg selv nå. :p

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Off, ikkje greitt! Rart at dei ikkje kan vera litt einige for ein gongs skuld. Men er det for din del eller babyene sin del at dei ikkje vil du skal flyttast?

Sender ammestøv og CRP-negangs-støv til deg ;)

Vet godt hvordan det er. Men hvis crp er lavere og du får tabletter - hva er årsaken da?

Off, ikkje greitt! Rart at dei ikkje kan vera litt einige for ein gongs skuld. Men er det for din del eller babyene sin del at dei ikkje vil du skal flyttast?

Sender ammestøv og CRP-negangs-støv til deg ;)

Det er for min del. Ikke at jeg skjønner det. Formen har vært topp siden fødselen.

Takk, ammestøvet har i allefall fungert til gangs. Så håper crp-nedgangsstøvet fungerer like bra. ;D

Vet godt hvordan det er. Men hvis crp er lavere og du får tabletter - hva er årsaken da?

Nei det fikk jeg ikke noe spesiell grunn for. Så jeg skjønner ikke helt. Men sånn ble det bare. :confused:

Nei det fikk jeg ikke noe spesiell grunn for. Så jeg skjønner ikke helt. Men sånn ble det bare. :confused:

Da synes jeg du skal spørre hvorfor og så håper vi du blir flyttet i morgen!

Back
Topp