Nedtrapping Xonvea

Gledesstråle

Glad i forumet
Marsfiolene 2026 ♡
Hei! Beklager om dette har vært spurt om før, men har prøvd å søke i trådene og fant ikke nøyaktig samme problemstilling.

Jeg er nå uke 16 og holder på å trappe ned på Xonvea. Har avtalt med legen at jeg skal ta 1 tablett om kvelden i en uke og se hvordan det går. Er nå på dag to med 1 tablett, og har så mye hodepine og er megatrøtt. Lurer derfor på om det kan være bivirkning/abstinenser ved nedtrapping? Andre som har opplevd dette?

Jeg tror det som er mest vanlig av "bivirking" av nedtrapping av xonvea er økende kvalme.

Kan hodepinen og trøttheten komme av evt manglende koffeininntak (altså at du har pleid å drikke kaffe hver dag og nå har sluttet med det) ? Dehydrering evt?
Kan jo selvsagt være av nedtrappingen av xonvea, jeg bare syns det er trøtthet som pleier å komme av å være på xonvea, ikke når man slutter med det

Jeg tror det som er mest vanlig av "bivirking" av nedtrapping av xonvea er økende kvalme.

Kan hodepinen og trøttheten komme av evt manglende koffeininntak (altså at du har pleid å drikke kaffe hver dag og nå har sluttet med det) ? Dehydrering evt?
Kan jo selvsagt være av nedtrappingen av xonvea, jeg bare syns det er trøtthet som pleier å komme av å være på xonvea, ikke når man slutter med det
Sluttet med kaffe i juli, så rart at hodepinen skulle komme nå. Men kan helt sikkert være dehydrering ja :happy:

Back
Topp