Nedtrapping av lutinus

Håp

Gift med forumet
VIP
har fått beskjed om at jeg skal slutte med lutinus, men kunne trappe ned om jeg ville. Hvordan gjorde dere det da dere skulle trappe ned og over hvor lang tid? :)

Nå kom ikke jeg så langt, men jeg tok tre pr. dag. Så skulle ja tatt morgen og kveld noen dager og så bare kveld til det var tomt.

Jeg brukte lutinus tre ganger pr dag ut uke 9 ( eller ti, husker ikke helt). Trappet ned til to ganger pr dag, og så en gang pr dag. Sluttet helt etter uke 12. Fikk beskjed om at jeg egentlig kunne slutte i uke ni-ti, men følte det var litt tryggere å trappe ned.

jeg skal gå på lutinus til uke 12, men trappe ned på det. Ikke alle fortsetter med det selv om de blir gravid, men det skader jo ikke :)
da får jeg prøve meg fram :)

Jeg brukte lutinus tre ganger pr dag ut uke 9 ( eller ti, husker ikke helt). Trappet ned til to ganger pr dag, og så en gang pr dag. Sluttet helt etter uke 12. Fikk beskjed om at jeg egentlig kunne slutte i uke ni-ti, men følte det var litt tryggere å trappe ned.
Takk for svar :) var noe sånt jeg tenkte meg. Kunne også slutte etter uke 9, men ville trappe ned i stedet, føler meg også tryggere med det :)

Oi dette har jeg ikke fått med meg! Så strålende, Prøver :hello2 Og i uke 10 allerede :)
Ang. Lutinusen så ville jeg trappet vanlig ned over litt tid. Men jeg ville ikke sluttet før uke 12 :) Kanskje tatt metoden til Butterfly :)

Lykke til videre og gratulere så masse :)

Oi dette har jeg ikke fått med meg! Så strålende, Prøver :hello2 Og i uke 10 allerede :)
Ang. Lutinusen så ville jeg trappet vanlig ned over litt tid. Men jeg ville ikke sluttet før uke 12 :) Kanskje tatt metoden til Butterfly :)

Lykke til videre og gratulere så masse :)
Tusen takk :) har ikke vært innom bv så mye i det siste, så ikke så mange som har fått det med seg :)
heier på alle her inne, det er virkelig fortjent! :)

Back
Topp