Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Er redd tiden går altfor fort når vi møtes jeg.. plutselig så har timene gått og alle må dra [:(] Jaja, blir det sånn så betyr det jo at man trives [:)]
Er redd tiden går altfor fort når vi møtes jeg.. plutselig så har timene gått og alle må dra [:(] Jaja, blir det sånn så betyr det jo at man trives [:)]
Tiden kommer sikkert til å gå kjempe fort, men da må vi bare møtes oftere da. [;)]
Jippi! Fire dager igjen, ja. Tiden går fort og vi gleder oss masse. Neste gang må vi prøve å få med enda flere av jentene, for det er spennende og koselig å ha slike treff. [:)][:)]
Jeg må vel si at Rakkerungen er mest optatt av voksne for de gjør seg så kuuule når de snakker med ham[8D]Men det forandrer seg sikkert om ikke lenge, men de to andre barna er jo større enn babyer så det kan nok være han blir veldig intresert i dem, for de snakker jo og gir mer lyd fra seg.