Nedtelling

*Bobbo*

Forumet er livet
Ja, snupper da er det bare 6 dager til treffet vårt.
Gleder meg masse til å treffe dere.

Er redd tiden går altfor fort når vi møtes jeg.. plutselig så har timene gått og alle må dra [:(] Jaja, blir det sånn så betyr det jo at man trives [:)]

ORIGINAL: Lille Mille

Er redd tiden går altfor fort når vi møtes jeg.. plutselig så har timene gått og alle må dra [:(] Jaja, blir det sånn så betyr det jo at man trives [:)]

Tiden kommer sikkert til å gå kjempe fort, men da må vi bare møtes oftere da. [;)]

Ja det er sant det *Bobbo* [;)]

heldige dere er[:D]er så langt for meg og reise at jeg må bare stå over det[&:]

ORIGINAL: snuppis!

Gleder meg til å treffe de jeg har aldri sett, og gleder meg kjempe masse til å se igjen Serene, *Bobbo* og ikke minste Ivara [:D]

Gleder meg masse til å treffe deg igjen også. [:)][:)][:)]

Jeg gleder meg skikkelig.. tror ikke jeg kan få sagt det nok!! Men når vi nærmer oss Oslo tenker jeg nervene melder seg [8|]

Jeg gleder meg kjempe masse til å treffe dere alle,jenter :)
Må innrømme att jeg er litt nervøs å men :p he he...

Kunn kort tid igjen <3 :)

ORIGINAL: Serene

ORIGINAL: Mspower

Jeg gleder meg kjempe masse til å treffe dere alle,jenter :)
Må innrømme att jeg er litt nervøs å men :p he he...

Kunn kort tid igjen <3 :)

tror ikke du er alene om den gitt hehe [:D]

Hehe.. det var godt å høre :D

Gleder meg til å se dere jeg også jenter.

Sitter her og grubler på hvor mange flasker rakkerungen trenger for dagen og når vi kommer hjem[8D]

kos dere på tur jenter[:D]
Husk å kom med fullt referat etterpå da[:D][8D][;)]

ORIGINAL: Nesing

Jippi! Fire dager igjen, ja. Tiden går fort og vi gleder oss masse. Neste gang må vi prøve å få med enda flere av jentene, for det er spennende og koselig å ha slike treff. [:)][:)]

signerer[:)]

Jeg må vel si at Rakkerungen er mest optatt av voksne for de gjør seg så kuuule når de snakker med ham[8D]Men det forandrer seg sikkert om ikke lenge, men de to andre barna er jo større enn babyer så det kan nok være han blir veldig intresert i dem, for de snakker jo og gir mer lyd fra seg.

Koslig med et barn til Snuppis!

2 dager igjen ja :D hihi...

ORIGINAL: snuppis!

Hvor mange barn er det som kommer i morgen???

Gusten, Rakkerungen, niesen min [:)] Kommer dattera til Cici03?

Cici skal  ha med dattera si. [:)]

Back
Topp