Nedtelling

Isis

Glad i forumet
It's gonna be May 2019
Jeg teller og måler den fremgang som er mulig. Det er så kjedelig å vente og jeg gleder meg til kvalmen gir seg.

69/283 dager
24,4% gravid
Gravid uke 10
9+6
Kalendermåned 2
Gravidmåned 3
214 dager til termin
15 dager til 12+0
22 dager til 2. trimester

Hvor langt har du igjen?

Jeg teller og måler den fremgang som er mulig. Det er så kjedelig å vente og jeg gleder meg til kvalmen gir seg.

69/283 dager
24,4% gravid
Gravid uke 10
9+6
Kalendermåned 2
Gravidmåned 3
214 dager til termin
15 dager til 12+0

Hvor langt har du igjen?

Vi har visst kommet nøyaktig like langt, jeg er og 9+6 idag. Så bare kom jevnlig med sånne nedtellinger:angelic::happy093.

69/283 dager
24,4% gravid
Gravid uke 10
9+6
Kalendermåned 2
Gravidmåned 3
214 dager til termin
15 dager til 12+0

Hvor langt har du igjen?
Vi har visst kommet nøyaktig like langt, jeg er og 9+6 idag. Så bare kom jevnlig med sånne nedtellinger:angelic::happy093.
Jeg har gått litt i surr, har tenkt at jeg når nye uker på søndager, men det var visst lørdager ifølge tul uke 8. Så jeg er også like langt :happy::hilarious: Men er spent på hva tul uke 12 og oul uke 18 sier da :hilarious:

Jeg har gått litt i surr, har tenkt at jeg når nye uker på søndager, men det var visst lørdager ifølge tul uke 8. Så jeg er også like langt :happy::hilarious: Men er spent på hva tul uke 12 og oul uke 18 sier da :hilarious:
Hehe, jeg har da oversikten hvis dere skulle lure:)

69/283 dager
24,4% gravid
Gravid uke 10
9+6
Kalendermåned 2
Gravidmåned 3
214 dager til termin
15 dager til 12+0

Hvor langt har du igjen?

Da er vi 4 helt like da! Så gøy[emoji7] IMG_0540.jpg

Back
Topp