Nedtelling

nøttelitenitreet

Fjompenisse
Tilgangsansvarlig
VIP
August 2018
Sommerfuglene
I dag er det 32 dager igjen til julaften!

Hvordan ligger folket an? :)

(noen som gleder seg like mye som jeg gjør, eller? Hihi :D )

Sent from my HTC Desire S using BV Forum mobile app
 
I dag er det 32 dager igjen til julaften!

Hvordan ligger folket an? :)

(noen som gleder seg like mye som jeg gjør, eller? Hihi :D )

Sent from my HTC Desire S using BV Forum mobile app
Ikke snakk om det...huset står på hodet!
Det gjorde det rett før jul i fjor og da vi holdt på å flytte inn.

Men ja, gleder meg til A sin første jul :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jaa :D Har skikkelig julestemning om dagen, gleder meg til å finne fram pynten :D

*Emma020213*
*bonusgutt140710*
*på app'n*
 
Uff å uff. Stopp tiden litt!
Gleder oss til jul. Men har ikke starta på en eneste julegave enda. Alltid sent ute, selv om man sier hver år at : neste år skal vi handle de tidlig!
Samboeren gleder seg ikke så mye. Han skal jobbe og kommer ikke hjem før 2 juledag. Men det går vel bra:) jeg og lillemor skal klare å kose oss masse hjem til mine foreldre! :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
I dag reiser vi ut på årets første julegaveshopping :) jeg er skikkelig julemenneske og er såå klar for jul! På kjøleskapet henger årets julekalender med 24 -famlileaktiviteter til dagene før den store kvelden :) Satser på at lista kan bidra til noen gøyale tradisjoner, eks lille julaften sover alle på samme rom (kanskje i stua) og rommet skal være skikkelig julepynta med lys og stasj. Andre punkt er koke kakao, bake julekaker, ringe til besteforeldre og synge julesanger (blir nok facetime), og mange flere. Juleantrekket er i boks, huset ganske ryddig og jada - julen kan bare komme!! (Helst snøen også)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
herlig :)
Mangler bare 2 julegaver nå, begge til fruen, en fra lille og en fra meg... Vet hva begge skal være da :)
Moro!
Jeg vet fortsatt ikke helt hva gubben og gutta skal få.. vanskelig!

I dag har jeg henta julekortene. Gleder meg til å se de, men får ikke åpna før mimmi har dratt :p

Sent from my HTC Desire S using BV Forum mobile app
 
Idag skal vi spise pinnekjøtt! Nammenammenammenam :D


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Har ikke handlet julegaver ennå, men vet hva vi skal kjøpe til de fleste da, får se om vi drar å hanler litt neste helg :) Får så julestemning av all julepynten og julematen som er i butikken omdagen! Gleder meg!! :D

*Emma020213*
*bonusgutt140710*
*på app'n*
 
Julestemning!!! Fyr i peisen og pinnekjøttlukt. :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp