Nedtelling

Toromor

Glad i forumet
På mandag skal vi på ultralyd igjen, og jeg gleder meg!! :happy093
Samtidig er jeg ganske spent også, siden formålet med ultralyden er å sjekke at ikke lilleknøtt også har fått hjertefeil, sånn som den minste gutten vår har. Men jeg prøver å ikke tenke på akkurat det, og heller tenke på at vi kanskje er heldige og får vite kjønnet :)

Lykke til :) Er det store sjangser for at lille kan få hjertefeil å? iallefall håper jeg dere får gode nyheter :)

Lykke til :) Er det store sjangser for at lille kan få hjertefeil å? iallefall håper jeg dere får gode nyheter :)
De sier at til vanlig er det 1% sjanse for at barnet har hjertefeil, mens hvis du har barn med hjertefeil fra før er det 4% sjanse for at nestemann også har det. Sjansen er ikke veldig stor altså, men uansett greit å følge med litt ekstra :)

Lykke til! Då blir vel du første her inne som får vite kjønnet? Heldige du :)
Hmm, er det ikke noen her inne som har fått antydninger på tidlig ul? Uansett, jeg gleder meg! Blir spennende å høre etter hvert som alle sammen får vite hva de skal få :)

Jo det var en, husker ikke nikket, som har fått beskjed om at det er en gutt.. På tidlig ul i uke 14:)

De sier at til vanlig er det 1% sjanse for at barnet har hjertefeil, mens hvis du har barn med hjertefeil fra før er det 4% sjanse for at nestemann også har det. Sjansen er ikke veldig stor altså, men uansett greit å følge med litt ekstra :)

ok, ja det er greit å følge ekstra med :)

Back
Topp