Nedtelling

Anemor80

Glad i forumet
Tenk, det er ikke lenge til vi får se våre søte små.
Jeg har en liten nedtelling for meg selv (milepæler kan man kalle det)
15. nov skal vi på 3D ultralyd. Etter det er det ikke lenge til desember med mye moro og kos. Den mnd kommer til å gå fort. Juleferie er det også. Etter juleferien skal jeg jobbe i 2,5 uke før permisjonen begynner :o)

VI har samme datoen...Gleder meg nå.. Få tittet litt på en mer baby og ikke bare en tilnærmet. 

Er ikke lenge til gravid magen er vekk og vi bærer en baby :D Tida har gått så utrolig fort, og jeg skal ærlig innrømme at jeg teller ned jeg også :)

Jeg har ikke begynt å telle ned dagene, men teller ned ukene:):) Men det spørs om jeg begynner skikkelig nedtelling rundt desember:):)

Hei.

Skjønner hva du mener med nedtelling Anemor. Har satt meg små "mål/milepæler" gjennom hele graviditeten. Nå har det lenge vært 3D Ul som er på onsdag, da er jeg 25 uker på vei, og forhåpentligvis får vi vite kjønn denne gangen. Også har jeg 24. november som en ny milepæl. Da er det en måned til jul og tre måneder til termin. Og da starter intensiveringen av innkjøpene 

Syns det er godt å ha ting underveis å glede seg til :-)

Her er det også full nedtelling og er glad det skjer mye framover så tiden går fortere :D

11.-13. november reiser vi en tur til Tromsø
21. november er det 3D UL
29. november kommer flyttebilen og henter tingene våre
1. desember reiser vi til Trondheim
9. desember er jeg ferdig med eksamen for i år
Så er det jul og bare kooos 
1. januar får vi ny leiligheten og der blir det brukt mye tid på å ordne alt

Plutselig er det februar :D

sitter her og drømmer om den dagen jeg er der dere er nå :) veldig koselig

Back
Topp