Nedtelling ultralyd/ 3D ultralyd

Var i dag, skal tilbake om 17 dager. De mener det er et stort barn
 
Last edited:
Er 32+2 og barnet er på 90-95 percentil. Så de skal følge med på veksten fremover :)
Jeg ble estimert til akkurat det samme, men de lagde ikke noe styr utav det. Kun en ekstra ul i uke 36 for å sjekke status da. De kommenterte ikke at hun var stor en gang. Jeg ledte det i epikrisen:rolleyes: tror ikke du trenger å bekymre deg altså
 
Jeg ble estimert til akkurat det samme, men de lagde ikke noe styr utav det. Kun en ekstra ul i uke 36 for å sjekke status da. De kommenterte ikke at hun var stor en gang. Jeg ledte det i epikrisen:rolleyes: tror ikke du trenger å bekymre deg altså

Takk for at du forteller det :happy: jeg bekymrer meg egentlig ikke så mye, for barnet følger sin egen vekstkurve. Blir mest oppgitt over hvordan de møter meg på den avdelingen.
 
Last edited:
Jeg skjønner ikke dette med målinger. Hadde 3D ultralyd når jeg var nøyaktig 32 uker. De tok da utgangspunkt i termindato og hun ble estimert til 1880 g, noe som var - 3 % under gjennomsnittet. På kontroll hos jm 2 dager før hadde jeg litt høyere synfysemål. Dette begrunnet jm med at hode lå litt høyt opp i bekkenet og at de alltid måler fra skambenet. Hva betyr -3% under gjennomsnittet??
 
Back
Topp