Nedtelling; ule for uke

FruMille

Glad i forumet
Da har jeg rundet 6 fullgåtte uker og jeg føler jeg har vært gravid i månedsvis allerede :p
Kjente på litt murringer i korsryggen i hele går kveld så ble selvfølgelig kjempe bekymret, men jeg tror det kom av at jeg løfter mye på minstemor i går, jeg er fin igjen i dag :)
Er begynt å gruglede med til tul på torsdag, men vi håper og krysser fingrene for at alt er Ok :)
Hvor langt har damene kommet nå? Hvordan er formen? Noen crawings på gang? :happy090

Er 7+4 idag og formen er fortsatt kjempe bra. Merker ikke mye til graviditeten annet enn hormonell, super trøtt og sulten hele tiden!

Har tul på onsdag og kjenner jeg gru gleder meg til det!

Er også 7+4 med tul på onsdag.
Kjenner et stort behov å få en bekreftelse på at alt er bra.
Er kvalm av å på, hormonell, og trøtt så det må jo være noe som vokser inne der:joyful: hehe.
Har spist MYE norske epler. Det er vell det eneste jeg har hstt litt cravings på:)

Jeg er 9+4, og det eneste jeg merker av graviditeten nå er at jeg er ekstremt sulten(!), kan føle meg plutselig utmattet uten at jeg har gjort noe spesielt, og jeg føler jeg raskere blir anpusten på trening. Bortsett fra det så føler jeg meg faktisk ikke gravid :grumpy:

Jeg er 9+4, og det eneste jeg merker av graviditeten nå er at jeg er ekstremt sulten(!), kan føle meg plutselig utmattet uten at jeg har gjort noe spesielt, og jeg føler jeg raskere blir anpusten på trening. Bortsett fra det så føler jeg meg faktisk ikke gravid :grumpy:
...og selvfølgelig veeeldig såre nipler/ømme bryster. Glemmer helt at det er et graviditetssymptom, for det har jeg hatt hver dag hele dagen siden jeg fant ut at jeg var gravid. Hehe :)

Jeg er 6+6 I dag. Ingen cravings enda. Litt ømme pupper og en del trøtt. Litt vondt i hodet om dagene. Ellers merker jeg ikke mye til svangerskapet enda :happy::Heartred

Noen som kjenner på svake mensmurringer da?
Ser forresten at det står ule for uke i overskriften, Hahaha :laughing002
Jeg får ikke endret det​

Jeg er 8+3 i dag, og føler også jeg har vært gravid i en evighet. Tiden snegler seg avgårde og jeg skal ikke på tul før 24. oktober o_O

Formen er dritt og jeg er sykemeldt :(

Ingen cravings, ingen mensmurringer (hadde mye mensmurringer i første svangerskap).

Jeg er 7+3 idag, grugleder meg til tul på fredag. Håper alt er bra! Synes tiden går sakte.

Jeg har veldig ømme pupper, er litt trøtt og sliten og blir uvel hvis jeg ikke spiser ofte nok. Ellers er formen bra :happy:

Har cravings på paprika og druer. Har spist en hel pakke fryste druer i helgen, kunne sikkert spist en pakke til! :hilarious:

Er 8+4 :)
Veldig kvalm, sliten døgnerundt, vondt i korsryggen. Akkurat samme symp som sist!
Var sykemeldt fra uke 5 forje gang. Tror jeg må kaste inn håndkle snart. Fungerer ikke som jeg skal, og får ikke gitt mye oppmerksomhet til han på 1 år. Ligger bare på sofan etter jobb.. får så dårlig samvittighet! :(

Er 6+0 idag og formen er ikke bra. Mye kvalm og brekninger, mye trøtt og lite energi. Blir bare verre og verre. Er sykemeldt en uke. Kjempe ømme bryster, må sove med BH på.

Jeg er 5+2 idag,og formen går stadig nedover. Går fint på formiddag,om jeg ikke spiser. Da er jeg bare vanlig kvalm, om jeg spiser blir jeg skikkelig kvalm :depressed: Har ikke kastet opp enda heldigvis, men det kommer vel..

Energien er borte, så skulle rydde litt ute igår,og måtte da ta alt i slow motion, og laaaaange pauser (flere timer på sofaen) innimellom. Blir interessant på jobb fremover tror jeg :confused2

8+6 og føler meg ikke gravid går rundt med en følelse av noe er galt og gjort siden start og jeg føler meg ganske nedstemt.

Selv om jeg er uggen (ikke kvalm) og kaster opp 1 gang for dagen, da helst på kveldstid, ømme pupper inni mellom, sover 1-3 ganger iløpet av dagen, har null energi til noe og våkner for å tisse på natta - føler jeg at dette ikke går bra og det ikke er noe liv der nede nå og jeg går generelt med en dårlig følelse. Vil spole frem til 23 oktober når jeg skal på første svangerskapskontroll og "bli ferdig med det".

Jeg vet det ikke er bra tanke å ha, men legen ville ikke gjøre noe og ville jeg skulle prøve og slappe av. Så for meg er alt fælt og dritt og jeg føler ingen glede i noe rundt meg verken graviditet eller hobbier, venner og familie.

Helt likt med meg, bare at jeg har kommet litt kortere. Sulten, bråsliten og «dårlig kondis» men ellers ingen gravid-følelse.

7+0 (jeg så frem til 9+0, men ble satt to uker tilbake på torsdag )

For første gang er jeg faktisk i okay form - har ikke vært dårlig i det hele tatt dette svangerskapet. Håper det varer

Blir litt kvalm hvis jeg ikke snacker hele dagen, men det funker for meg

Jeg er 9+2 og føler meg veldig gravid...
Kvalm hele døgnet, har heldigvis fått Afipran hos legen som tar det verste. Trøtt, slapp, minimalt med energi. Etter å ha dusjet/gått opp trappen i huset/andre "enkle" ting må jeg sette meg ned for å ikke svime av. Blir fort andpusten og svimmel. Til tider sterke ryggsmerter som legen mener er bekkenløsning. Blir plutselig kjempesulten men har ikke lyst på noe som helst. Vanskelig å få i seg nok mat og væske merker jeg. Merker også hormonene...
Krysser fingrene for at dette snart avtar. Men trøster meg med at sterke symptomer ofte er et godt tegn :happy:

Er 7 +2 idag ❤️ Var hos legen 4 +6 , men var for tidlig til å se noe på UL. Fikk ihvertfall målt hcg som ble på 815.
Ny Ultralyd ,hjertelyd og sånt i uke 12+0. 1 november. Håper da at alt er i orden og videre fremover så jenta vår blir storesøster ☺️

Små verk nederst i magen til tider siden uke 3 , sure oppstøt innimellom og ofte sulten, sliten og trøtt. Sjelden dårlig med kvalme.

5+5 i dag:) Fryktelig trøtt og sliten om dagene. Veldig intense "mensmurringer" som er slitsomme.. Ellers e formen grei:)

10+0 i morgen og ufattelig sliten. Kan ikke huske at jeg var så utmattet forrige gang, men da hadde jeg ikke en aktiv ettåring heller da.. Ellers har jeg en del murringer som jeg ikke synes er noe morro, selv om det mest sannsynlig er livmoren som vokser. Men uroer meg en hel del og grugleder meg til tidlig ultralyd den 10. oktober.
Gleder meg voldsomt til energien er tilbake!

Back
Topp