Lykke_lille93
Gift med forumet
Himmelbarn
♡Julekulene 2021♡
✨️Julestjernene2023✨️
Novemberlykke2024❤️
Må vel ha en nedtelling til TUL også, enten privat eller OTUL Flere som har bestilt time?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg bestilte til 7+4, hadde egentlig lyst å vente til 8+0, men da hadde jeg måtte venta enda lenger - og nå vil jeg bare se at det er et hjerte som slår på riktig plass inni der ♡Funderer på å bestille.. når er det greit å ha sånn i tilfelle?
Akkurat derfor jeg funderer litt på det sammeJeg bestilte til 7+4, hadde egentlig lyst å vente til 8+0, men da hadde jeg måtte venta enda lenger - og nå vil jeg bare se at det er et hjerte som slår på riktig plass inni der ♡
Var ikke du med en liten stund i desember 21? Når har du termin? Håper å få følge deg heeelt til termin denne gangenPga påske og langt til en gynekolog så gjør vi tul 6+2 selv om det er litt tidlig. Da er vi 1.5 t unna gynekolog i steden for 5 t til vanlig så har vi en til 9+0 dersom det blir aktuelt.
Det er altså 9 dager til tul
Jo...men fremdeles barnløs...vi ble faktisk gravid i ventetiden fra siste ivf til innsett av donoregg som er i fryseren i Trondheim. Helt surrealistisk om det nå skal gå, men har temmelig lave forventninger da kos med nr daVar ikke du med en liten stund i desember 21? Når har du termin? Håper å få følge deg heeelt til termin denne gangen
Som jeg håper for deg denne gangenJo...men fremdeles barnløs...vi ble faktisk gravid i ventetiden fra siste ivf til innsett av donoregg som er i fryseren i Trondheim. Helt surrealistisk om det nå skal gå, men har temmelig lave forventninger da kos med nr da
Hvordan får man det Jeg har aldri vært borti ordinær TUL før.Ææææ! Fikk time til ordinær TUL nå
Allerede 24/4
Vet ikke, er sikkert legen som har henvist. Han skulle sende ut henvisninger på fredag sa han. Så da fikk jeg time ganske fortHvordan får man det Jeg har aldri vært borti ordinær TUL før.
Ja oki Hvor mange uker er du da?Vet ikke, er sikkert legen som har henvist. Han skulle sende ut henvisninger på fredag sa han. Så da fikk jeg time ganske fort
Jeg hadde første ultralyd for 6 dager siden. De så... Ingenting Eller de så noe fortykkede slimhinner som var vanlig ved tidlig graviditet. Jeg har ny time på sykehuset på fredag. Ser for meg at de kanskje vil ta en UL da og. Da er jeg 5+4 så kan vel ikke være mye å se da heller.
Hvordan får man det Jeg har aldri vært borti ordinær TUL før.
Jo det er det, men jeg har ultralyd hele tiden grunnet dia1. Hadde det sist rundt uke 9/10. jeg har ultralyder ca hver 3 uke fra uke 10. men jeg skal ringe å høre for sikkerhetsskyld.Er ikke det litt for tidlig?
Vis vedlegget 402242