NEDTELLING TIL VEKE 12 ♡♡♡

termin 1 mars har jeg 5 uker og 1 dag igen eller 4 uker og 1 dag ?? 4 uker til uke 12 begynner da.. :)
 
6 uker igjen!!! :p Skulle ønske tiden gikk fortere :D
 
Er så usikker, for appen sier 5+ 4, men testen sier 1-2 uker. Etter litt regning og titt i kalenderen, så tror jeg nok at jeg er 4 + 0 idag. ;) Så en evighet igjen til 12 uker:)
 
Last edited:
5+6 igjen!
 
Er så usikker, for appen sier 5+ 4, men testen sier 1-2 uker. Etter litt regning og titt i kalenderen, så tror jeg nok at jeg er 4 + 0 idag. ;) Så en evighet igjen til 12 uker:)
Men om sjølv om du e 4 veke på vei so skal testen vise 2-3 eigentlig :p Er de lenge sida du tok testen? :) ik for å skremme deg men eg berre lure:p
 
Men om sjølv om du e 4 veke på vei so skal testen vise 2-3 eigentlig :p Er de lenge sida du tok testen? :) ik for å skremme deg men eg berre lure:p

Men ikke clearblue testene vel? Skal ikke de vise 1-2 når du er 3-4 ifølge legens utregning? For jeg tror nemlig at det er 2 uker siden befruktning, så tenkte at testen stemte på en prikk. Hvorfor mener du da at det skal stå 2-3?
 
Jo kanskje de :p Grunnen at eg spurte so veit eg at legen rekna ut i fra første dag i menstruasjonen, og då tenkte at testen burde vise 2-3 :)

Ja, enig i det:) Men de testene viser dato for unfangelse, så tror det skal stemme med 2 uker. Tror også det blir litt anderledes i og med at sykluslengden min varierer fra 28 til 31 dager. Jaja, tiden vil vise hva som skjer. Reiser på ferie i morgen og har med en test til, slik at jeg kan ta en test i Hellas om en 10 dagers tid :)
 
Ja, enig i det:) Men de testene viser dato for unfangelse, så tror det skal stemme med 2 uker. Tror også det blir litt anderledes i og med at sykluslengden min varierer fra 28 til 31 dager. Jaja, tiden vil vise hva som skjer. Reiser på ferie i morgen og har med en test til, slik at jeg kan ta en test i Hellas om en 10 dagers tid :)
Åååå so deilig! Kos deg masse på ferien, ferien min slutta i dag :/ Offff grua meg å gå på jobb me kvalme:s
 
4+2 idag, syns dagene går så utroooolig sent.

Vært i kontakt med legen hvor jeg har fått beskjed om at jeg ikke trenger å komme inn mellom uke 11-12.

Det er jo helt ok det, men så gikk det opp fir meg at det er 2 (!!) mnd til.. blæææ..

Jaja, litt over 7 uker igjen :)
 
4+2 idag, syns dagene går så utroooolig sent.

Vært i kontakt med legen hvor jeg har fått beskjed om at jeg ikke trenger å komme inn mellom uke 11-12.

Det er jo helt ok det, men så gikk det opp fir meg at det er 2 (!!) mnd til.. blæææ..

Jaja, litt over 7 uker igjen :)

Lenge å vente ja ;-) Har du tatt clearblue test, om ja - hva viser den nå? 2-3 uker? Prøver å sette meg inn i alt som er nytt, og er ganske forvirra :p
 
6 uker igjenn! gleder meg mest til kvalmen gir seg selv om den ikke er så ille, er det plagsomt nok
 
Lenge å vente ja ;-) Har du tatt clearblue test, om ja - hva viser den nå? 2-3 uker? Prøver å sette meg inn i alt som er nytt, og er ganske forvirra :p

Jeg testet positivt på en billigtest sist mandag :) Var da 11 dpo. Kjøpte en digital clearblue trsdag 7.7 og den viste da 1-2 uker :) Hadde mens 13. juni, EL 26.6 og testet positivt 06.07. Teller fra EL-dato (2+0), og derfor 4+2 idag. :)

Så da skal det stemme at jeg var mellom 1-2 uker siden unnfangelse (som var 26.6) sist uke. Hadde jeg testet igjen idag så ville et nok vist 2-3 :)
 
Back
Topp