Nedtelling til ultralyd

Tinycow

Elsker forumet
Vi som prøver :)
Sensommerskattene 2023
Det er flere av oss som har bestilt time til tidlig ultralyd nå. Her kan vi telle ned :)

Last edited:
Synes det skjer så fort hos enkelte :)
Selv har jeg ikke legetime før neste uke, da er jeg 5+1 å da søker dem om tidlig UL uken etter påske :happy093.
Utålmodig.no..
Jeg har bestilt privat :) Da skal jeg være 7+0. Får ikke tatt tidligere pga. påske.
Time hos jordmor tør jeg ikke bestille før etter at jeg har sett liv :nailbiting:

Privat om 18 dager! Da er jeg 6+4:happy: klarer ikke vente lengre :hilarious:

Jeg er nå 6 uker på vei, men har ikke time hos verken lege eller jordmor før 14.05 og 19.05. Føler det går så ekstreeeemt tregt, burde jeg bestilt en privat ultralyd?❤️

Var hos legen idag 4+2, veldig tidlig men var eneste ledige time på evigheter. Fikk henvisning til en ekstra tidlig ultralyd. Fikk time når jeg er 6+6, syns kanskje det e litt tidlig så skal prøve å bytte den

Jeg er nå 6 uker på vei, men har ikke time hos verken lege eller jordmor før 14.05 og 19.05. Føler det går så ekstreeeemt tregt, burde jeg bestilt en privat ultralyd?❤️
Ahh det hørtes lenge ut.. det er jo ikke noe krav eller gjør jo ingen forskjell å gå til privat UL. Men personlig klarer jeg ikke å vente så lenge, vil gjerne få bekreftet at det er hjerteslag, så er mest derfor jeg velger å gå privat :love7

Vet du Hvortid det er best å gå privat da? ❤️ #førstegangsgravid
Hmm, altså om du vil vente til tidlig ultralyd (u12) så er det jo ingenting i veien for det. Men snakkes mye om at dersom man ser hjerteslag i uke 8 så er det en del lavere sjanse for at ting går galt, så personlig ville jeg kanskje gått rundt 7+ til 8 engang. Men er ingen ekspert altså :shy:

Vet du Hvortid det er best å gå privat da? ❤️ #førstegangsgravid
Det beste er vel å vente så lenge som mulig i forhold til at de ser mer jo lengre man er kommet, men da er det kanskje veldig nært OTUL? :happy: For min del vil jeg bare få konstantert at det er liv, med hjerteslag altså. Og det har jeg fått sett på privat ul ca 6+3 med de to andre barna, så blir det denne gang òg (forhåpentligvis) :Heartpink

Back
Topp