Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Synes det skjer så fort hos enkelte17 dager!
Jeg har bestilt privatSynes det skjer så fort hos enkelte
Selv har jeg ikke legetime før neste uke, da er jeg 5+1 å da søker dem om tidlig UL uken etter påske
Utålmodig.no..
Ahh det hørtes lenge ut.. det er jo ikke noe krav eller gjør jo ingen forskjell å gå til privat UL. Men personlig klarer jeg ikke å vente så lenge, vil gjerne få bekreftet at det er hjerteslag, så er mest derfor jeg velger å gå privatJeg er nå 6 uker på vei, men har ikke time hos verken lege eller jordmor før 14.05 og 19.05. Føler det går så ekstreeeemt tregt, burde jeg bestilt en privat ultralyd?![]()
Hmm, altså om du vil vente til tidlig ultralyd (u12) så er det jo ingenting i veien for det. Men snakkes mye om at dersom man ser hjerteslag i uke 8 så er det en del lavere sjanse for at ting går galt, så personlig ville jeg kanskje gått rundt 7+ til 8 engang. Men er ingen ekspert altsåVet du Hvortid det er best å gå privat da?#førstegangsgravid
Det beste er vel å vente så lenge som mulig i forhold til at de ser mer jo lengre man er kommet, men da er det kanskje veldig nært OTUL?Vet du Hvortid det er best å gå privat da?#førstegangsgravid
Hvor mange uker er du om 5 dager? Forstår deg kjempegodt5 dager
Vet det er alt for tidlig, men bare å få det lille som er der bekreftet, føler jeg at jeg trenger akkurat nå. Så blir det mulig en i 8+
Er 5+4 når jeg skal ta ultralydHvor mange uker er du om 5 dager? Forstår deg kjempegodt![]()