Nedtelling til uke 28!

I dag :D endelig tredje trimester :)
 
Hurra! Endelig 28+0! :D :D :D Og litt kjipt å alltid være sistemann ut her i forumet :p
Jeg er på oktober også. Hadde Menstermin 5. NOV, fikk ul termin 31. Oktober. Så på oktober er jeg alltid sist, men her alltid først, så det er litt fint!:) litt godt å være på oktober og tenke, jøss nå begynner folk som har termin samme mnd som meg å gå ut i permisjon!:) tror nok det blir november før han kommer!!
 
Jeg er på oktober også. Hadde Menstermin 5. NOV, fikk ul termin 31. Oktober. Så på oktober er jeg alltid sist, men her alltid først, så det er litt fint!:) litt godt å være på oktober og tenke, jøss nå begynner folk som har termin samme mnd som meg å gå ut i permisjon!:) tror nok det blir november før han kommer!!
Jeg orka ikke holde styr på to forum, så valgte å la vær å bli med i desember når jeg fikk ul termin 3 desember. Er heller ikke enig i ul termin, så føler ikke helt jeg hører hjemme i desember, selv om det hadde vært kjekt å være først ute en gang i blant :p
 
Jeg er på oktober også. Hadde Menstermin 5. NOV, fikk ul termin 31. Oktober. Så på oktober er jeg alltid sist, men her alltid først, så det er litt fint!:) litt godt å være på oktober og tenke, jøss nå begynner folk som har termin samme mnd som meg å gå ut i permisjon!:) tror nok det blir november før han kommer!!
Har termin 29.oktober, men siden jeg er førstegangs, har jeg på følelsen at han kommer i november :p Så da henger jeg begge plassene :)
 
Back
Topp