Nedtelling til uke 23

Fikk smertelig erfare at det ikke er uke 23 (24+0), men fullgåtte 24 uker (altså 25+0) som gjelder / er nasjonale retningslinjer.

Fikk beskjed om at individuelle vurderingen fra uke 24+0 til 25+0 Ble gjort i enkelte tilfeller.

Så det ble en enorm skuffelse for min del da vi endte opp på føden i uke 23....
 
Fikk smertelig erfare at det ikke er uke 23 (24+0), men fullgåtte 24 uker (altså 25+0) som gjelder / er nasjonale retningslinjer.

Fikk beskjed om at individuelle vurderingen fra uke 24+0 til 25+0 Ble gjort i enkelte tilfeller.

Så det ble en enorm skuffelse for min del da vi endte opp på føden i uke 23....
Så utrolig trist å lese [emoji174]
Har tenkt på deg etter du skrev du tok pause....
ord blitt fattige, sender en stor klem.
 
Så utrolig trist å lese [emoji174]
Har tenkt på deg etter du skrev du tok pause....
ord blitt fattige, sender en stor klem.

Han er enda heldigvis i magen! :) Men det ble en sikkelig nedtur å få "slengt" at jeg bare var 22 uker på vei,så med mindre livet mitt stod i fare, så ville de ikke gjøre noe. Så jeg holder pusten til uke 24+0.
 
Han er enda heldigvis i magen! :) Men det ble en sikkelig nedtur å få "slengt" at jeg bare var 22 uker på vei,så med mindre livet mitt stod i fare, så ville de ikke gjøre noe. Så jeg holder pusten til uke 24+0.
Å herre, jeg som trodde det verste nå. Da håper jeg virkelig han holder seg på plass i minst 2 uker til og enda lengre! [emoji4] masse masse lykke til! Håper du får all verdens hjelp til å ta det med ro og gjøre alt det som er det beste for deg og den lille [emoji5]
 
Back
Topp