Nedtelling til uke 12

21 :)
 
Jeg er 11+6 i dag, og har allerede blitt "gratulert" på gravid og barn appen i dag [emoji4] God følelse!
 
15 dager til jeg er 12+0. Er det det dere andre teller til også? For da begynner jeg jo i utgangspunktet på uke 13 [emoji23][emoji23][emoji23] I såfall er det 8 dager til starten på svangerskapsuke 12[emoji16]
 
15 dager til jeg er 12+0. Er det det dere andre teller til også? For da begynner jeg jo i utgangspunktet på uke 13 [emoji23][emoji23][emoji23] I såfall er det 8 dager til starten på svangerskapsuke 12[emoji16]

Ja, eg har talt ned til 12 fullgåtte veker, altså 12+0. Strengt tatt (språklig) er det feil eller i alle fall veldig upresist å seia at du ved 12+0 er i veke 13, men du er i di 13. veke. (Sjølv om svært mange gjer dette.) For svangerskapet er jo 12 veker gammalt. Så å seia veke 13 blir veldig tvetydig. Meiner ein då veke nr 13, meiner i si 13. veke eller meiner ein 13 veker gammalt svangerskap. Det blir som å seia at ein persone på sin 5 årsdag er i år 6. Ja, den har akkurat starta på sitt 6. år, men å snakka om år 6 (ja det er jo år nr 6 som har starta) kan veldig lett misforståast. Nettopp misforståingar er det det fører til når ein snakker om graviditet og. Eg seier difor konsekvent tildømes 13+3 eller at eg er over 13. fullgåtte veker. Då kan det ikkje misforståast.
 
6 dager[emoji173]️
 
Back
Topp